با توجه به درخواست های بسیار زیادی که از استان گیلان و شهر رشت برای تعمیر انواع پرینتر های کانن وجود داشت، نمایندگی رسمی کانن در ایران اقدام به تاسیس مرکز تعمیر پرینتر کانن در رشت نموده است. در این نمایندگی می توانید تمامی خدمات مربوط به تعمیر و تعویض قطعات مختلف پرینتر های کانن در مدل های قدیمی و جدید را می توانید دریافت نمایید.

استفاده از نیروی متخصص و با تجربه که آشنایی کاملی با بخش های مختلف سخت افزاری پرینتر های کانن دارند باعث شده است تا عملیات تعمیر پرینتر های کانن در این مرکز با کیفیت بسیار بالا و در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

در ادامه این مطلب که توسط کارشناسان نمایندگی کانن به صورت تخصصی تهیه شده است، سعی می کنیم تمامی خدمات انجام شده در مرکز تعمیر پرینتر کانن در رشت را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم. البته برای استفاده از این خدمات می توانید از روش های ارتباطی که در تصویر آمده است استفاده نمایید.

تعمیر پرینتر کانن با ابزار و تجهیزات به روز

پرینتر های کانن از قدیم تا کنون به عنوان پرینتر های با کیفیت شناخته می شوند. از این پرینتر ها در شرکت ها و سازمان های مختلفی برای چاپ اسناد و مدارک استفاده می شود. کیفیت بسیار بالا در کنار امکاناتی که در این پرینتر ها قرار داده شده است باعث می شود تا افراد بتوانند با بهترین کیفیت و سرعت، اسناد و مدارک مختلف را با استفاده از این دستگاه ها چاپ نمایند.

سرویس تخصصی پرینتر لیزری کانن

مدل های مختلف پرینتر های کانن در بازار وجود دارند و افراد می توانند با توجه به نیاز خود یکی از این مدل ها را خریداری کرده و از آن برای رفع نیاز های خود در سازمان و شرکت استفاده نمایند.

به دلایل مختلفی از جمله خرابی های به وجود آمده بر اثر عدم ارتباط ولتاژ مناسب با برق، ممکن است این پرینتر ها دچار مشکل شده و خرابی های برای قسمت های مختلف آن ها به وجود بیاید.

زمانی که یک خرابی برای برخی از قسمت های مختلف پرینتر به وجود می آید، باید در سریع ترین زمان ممکن به افراد متخصص مراجعه نمایید تا مشکلات به وجود آمده برای پرینتر مورد نظر را برطرف نمایند.

در مرکز تعمیر پرینتر کانن در رشت شما می توانید تمامی مشکلات سخت افزاری به وجود آمده برای مدل های مختلف پرینتر های کانن را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

علاوه بر مشکلات سخت افزاری در صورتی که یکی از قطعات پرینتر دچار مشکل و خرابی شده باشد، باید برای تعویض آن با قطعه اصلی و اورجینال اقدام نمایید. در این صورت باید حتما با پرداخت هزینه مناسب از مرکز تعمیر پرینتر کانن در رشت بخواهید تا پرینتر مورد نظر شما را به صورت کامل تعمیر نموده و یا قطعات آن را با قطعات اصلی و اورجینال با ضمانت کتبی تعویض نماید.

عیب یابی پرینتر کانن در محل

جابه جا کردن پرینتر ها و انتقال آن ها به دلیل وزن سنگین و ظرافت های سخت افزاری و مشکلاتی که برای ایاب و ذهاب وجود دارد همواره به عنوان یک دغدغه اصلی برای سازمان ها و شرکت ها مطرح بوده است.

به همین دلیل تیم فنی و تخصصی مرکز تعمیر پرینتر کانن در رشت سعی کرده است تا خدمات ویژه ای را برای شما در محل زندگی و محیط کاری در نظر بگیرد. در این صورت شما می توانید با استفاده از این خدمات، مشکلات به وجود آمده برای پرینتر خود را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

علاوه بر این استفاده از خدمات مرکز پرینتر کانن در محل در استان گیلان و شهر رشت باعث می شود تا در هزینه های ایاب و ذهاب و حتی هزینه های تعمیراتی نیز صرفه جویی قابل توجهی به وجود بیاید.

هزینه تعمیر پرینتر کانن در رشت چقدر است؟

نکته مهمی که در مورد انواع پرینتر های کانن وجود دارد این است که از نظر سخت افزاری این پرینتر ها تفاوت هایی با هم دارند. این پرینتر ها از نظر سخت افزاری دچار مشکلاتی می شوند که ممکن است هزینه مربوط به تعمیرات هر کدام از این بخش ها با همدیگر متفاوت باشد.

مرکز پرینتر کانن در رشت برای کاهش هزینه های تعمیراتی انواع پرینتر ها، ابتدا تست و عیب یابی اولیه را روی پرینتر شما انجام می دهد. بعد از تست و عیب یابی اولیه مشخص می شود که کدام یک از بخش های سخت افزاری پرینتر شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات دارند.

در این صورت هزینه تعمیر پرینتر کانن در رشت مشخص خواهد شد. علاوه بر این هزینه های تعمیر در محل نیز همان هزینه هایی است که شما با مراجعه به مرکز و نمایندگی پرداخت خواهید کرد. در برخی از موارد این هزینه ها مقدار کمتری نیز خواهد داشت.

تعمیر adf پرینتر چند کاره کانن

مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر کانن

مشکلات مختلف سخت افزاری ممکن است برای پرینترهای کانن به وجود بیاید که از جمله مهمترین و رایج ترین آن ها می توان به مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر های کانن اشاره نمود.

این مشکل ممکن است به دلیل خراب بودن قسمت های کشنده پرینتر و یا عدم سرویس مناسب قسمت داخلی پرینترهای لیزری رخ بدهد. اگر با مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر های لیزری کانن رو به رو هستید حتماً باید ثبت درخواست خود را برای تعمیر پرینتر لیزری کانن انجام دهید تا تیم فنی و تخصصی این مرکز در سریعترین زمان ممکن با تست و ارزیابی اولیه مشکلات دستگاه شما را متوجه نشده و برای برطرف کردن آن اقدام نماید.

چاپ کم رنگ در پرینتر کانن

همانطور که گفته شد پرینترهای Canon از کارتریج‌های با ظرفیت محدود و مشخص استفاده می کنند که این موضوع باعث می‌شود تا در برخی از موارد کیفیت پرینت و چاپ اسناد و مدارک در پرینترهای لیزری کانن پایین بیاید.

با توجه به تست هایی که در تعمیر پرینتر لیزری کانن برای این مشکل به وجود آمده انجام شده است می توانیم بگوییم که عمده ترین دلیل این مشکل به دلیل به پایان رسیدن ظرفیت شارژ کارتریج کانن بوده و با شارژ مجدد کارتریج کانن نمی توانید این مشکل را برطرف نمایید.

البته در نظر داشته باشید که خراب بودن برخی از قسمت‌های سخت افزاری مانند مادربرد دستگاه نیز می‌تواند در کاهش کیفیت و البته عدم چاپ مناسب اسناد و مدارک تاثیر داشته باشد و این موضوع نیز پس از تست و عیب یابی شارژ کارتریج شما باید مورد بررسی قرار بگیرد تا تمامی قسمتهای مختلف دستگاه پرینتر کانن به سلامت در این مورد تست شده و از صحت عیب یابی مورد نظر مطمئن شوید.

Rate this post