چرا پرینتر کانن بخریم ؟

اگر به دنبال یک چاپگر جدید هستید، Canon  یک انتخاب عالی است. این شرکت قدیمی به یکی از نام ‌های پیشرو در فناوری چاپگر تبدیل شده است و هر سال میلیارد ها چاپگر، قطعات و کارتریج تولید می ‌کند. چاپگرهای آن ها برای همه مصارف عالی هستند و به راحتی توسط کودکان و بزرگسالان کار می کنند تا هرکسی بتواند در صورت نیاز آنچه را که نیاز دارد به دست آورد. ما در این مقاله قصد داریم تا با شما عزیزان در رابطه با اینکه چرا پرینتر کانن بخریم بحث نماییم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

چرا پرینتر کانن بخریم؟

 

اصالت برند و فناوری در حال توسعه

از آنجایی که کانن یک پیشرو جهانی در فناوری چاپگر است، می توانید مطمئن باشید که خرید یکی از چاپگرهای آن ها به این معنی است که جدیدترین فناوری را در خانه یا محل کار خود دارید. فناوری منطقه ‌ای سریع است و بسیاری از شرکت‌ های چاپگر کوچک ‌تر نمی ‌توانند با آخرین پیشرفت ‌ها همگام شوند و زمانی که می ‌خواهید بهترین تجهیزات را در اختیار داشته باشید، Canon  را به یک رقیب واقعی تبدیل می‌ کند.

قیمت مناسب

به گزارش نمایندگی کانن علیرغم ارائه فناوری پیشرفته، Canon  به دلیل فروش چاپگرهای خود با قیمت های بسیار پایین مشهور است، به این معنی که شما می توانید یک دستگاه عالی را با کسری از هزینه فروشندگان دیگر انتخاب کنید. آن ها این کار را با فروش هر واحد به قیمت پایین‌ تر از ارزش بازار انجام می ‌دهند و سپس قیمت کارتریج اصلی خود را افزایش می ‌دهند تا زیان خود را پوشش دهند.

نگهداری آسان

از آنجایی که کانن به طراحی‌ های شیک و تمیز افتخار می‌ کند، نگهداری چاپگرهای آن بسیار آسان‌ تر از سایر مدل‌ های موجود در بازار است. به سادگی آن را بدون گرد و غبار نگه دارید و برنامه تعمیر و نگهداری داخلی را هر سه ماه یکبار اجرا کنید تا دستگاه شما بدون هیچ مشکلی کار کند. علاوه بر این، اگر نیاز به تعویض قطعه دارید، تکنسین های واجد شرایط زیادی وجود دارند که می توانند به راحتی و به سرعت این کار را انجام دهند؛ زیرا کانن قطعات یدکی را با قیمت پایین به فروش می رساند.

چرا پرینتر کانن بخریم؟

دوام بالا 

پرینترهای لیزری کانن انتخاب ارجح برای رفع تمام نیازهای چاپ تجاری شما هستند. کسب ‌و کارهایی که پروژه ‌های چاپی بزرگی دارند، به سرعت‌ های سریع و چاپ ‌های باکیفیتی که پرینترهای لیزری ارائه می ‌دهند، نیاز دارند. می ‌توانید انتظار داشته باشید که چاپگر لیزری کانن شما حداقل سه تا پنج سال عمر کند، برخی از مدل ‌ها با توجه به نحوه استفاده و کاربردشان، مدت زمان طولانی ‌تر و کوتاه‌ تری دارند. نگهداری پرینتر لیزری کانن شما بدون شک عمر آن را افزایش می دهد. همانطور که بحث کردیم، عوامل مختلفی در تعیین مدت زمان ماندگاری چاپگر لیزری کانن شما نقش دارند.

کارتریج قابل شارژ

بررسی های بخش تعمیرات پرینتر کانن نشان میدهد یکی دیگر از ویژگی های پرینتر کانن شارژ کارتریج می باشد. کارتریج‌ های قابل شارژ را می ‌توان در مقایسه با نمونه های غیرقابل ‌پر کردن، گزینه مقرون ‌به ‌صرفه‌ تری در نظر گرفت. هزینه خرید کارتریج قابل شارژ می تواند کمی بیشتر از هزینه خرید کارتریج غیر قابل شارژ باشد. با این حال، هنگامی که از استفاده طولانی مدت آن مشاهده می شود، به نظر می رسد که گزینه مقرون به صرفه تر است.

این دلیل است که وقتی شارژ آن تمام شد، هزینه زیادی برای پر کردن آن نخواهید داشت. فقط باید جوهر مناسب بخرید و کارتریج خود را دوباره پر کنید، اما اگر از نوع غیر قابل شارژ استفاده نمی کنید، نوع جدیدی را خریداری می کنید که بسیار گران تر از خرید فقط جوهر است.

پشتیبانی قدرتمند

اگر پشتیبانی بسیار قدرتمند و دقیقی را می خواهید، پرینترهای کانن بهترین گزینه هستند. پرینترهای کانن با سیاست پشتیبانی منظم به شما کمک می کند تا هر مشکلی را که دارید در کسری از ثانیه حل و فصل نمایید.

 

سرعت بی نظیر

سرعت چاپگر لیزری کانن به ندرت توسط توانایی مکانیکی برای حرکت کاغذ محدود می­ شود. سرعت با توانایی لیزر در تصویر برداری از درام برای پاس های مکرر تعیین می شود. همچنین، سرعت چاپگر لیزری کانن تحت تأثیر قدرت محاسباتی موجود برای پردازش و ترجمه تصویر برای لیزر است. پرینترهای لیزری کانن دارای پردازنده و حافظه با دسترسی تصادفی (RAM) هستند، درست مانند رایانه ای که برای تولید فایل اصلی استفاده می شود.

برخی از پرینترهای لیزری کانن دارای هارد دیسک برای ذخیره داده هایی مانند فایل های فونت و سایر فایل های گرافیکی ضروری هستند. همه این عوامل می توانند بر سرعت چاپگر لیزری کانن که بر حسب صفحه در دقیقه اندازه گیری می شود، تأثیر بگذارند. یک چاپگر لیزری کانن نسبتا کند ممکن است با سرعت 12 تا 16 صفحه در دقیقه کار کند.قطعا با خواندن این بخش بیشتر ترغیب میشود که چرا پرینتر کانن بخریم.

کیفیت چاپ

کاغذ تصویر برداری چاپگر لیزری کانن می‌ تواند وضوح ‌های مختلفی از 300 نقطه لیزری در هر اینچ (dpi) تا حداکثر 1200 dpi داشته باشد. لیزر برای افزایش متناظر تعداد نقاط در هر اینچ، نقاط کوچکتر و کوچکتری تولید می کند. کاغذ تصویر برداری چاپگر لیزری به ندرت دارای وضوح بیش از 1200 نقطه در اینچ است؛ زیرا خواص فیزیکی تونر را نمی توان به ذرات کوچکتر کاهش داد.

با افزایش وضوح تصویر، صافی و وضوح تصویر چاپ شده نیز افزایش می یابد. نقاط کوچک ‌تر که در منحنی ‌ها و شیب‌ ها چیده شده ‌اند، منجر به لبه ‌های ناهموار کمتر و تغییرات ظریف ‌تر در صفحه‌نمایش می ‌شوند. هرچه وضوح بالاتر باشد، سایه های خاکستری بیشتری در دسترس است. چاپگرهای لیزری کانن سیصد نقطه در اینچ می توانند 16 سایه خاکستری تولید کنند، در حالی که چاپگرهای 1200 نقطه در اینچ می توانند 128 رنگ را تولید کنند.

قطعات فراوان

بررسی های بخش تعمیر پرینتر کانن در محل نشان میدهد در صورت خرابی قطعات پرینتر کانن، به راحتی می توانید آن را به یکی از مراکز و نمایندگی ها برده و تعویض نمایید. فراوانی قطعات کانن یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کمپانی محسوب می شوند. پرینترهای کانن در سر تا سر جهان نمایندگی های بی شماری دارند و در هرجایی که پرینتر کانن را برای تعویض قطعات یا تعمیر آن ببرید به شما خدمات ارائه می دهند.

چرا پرینتر کانن بخریم؟

سخن پایانی

امیدواریم که از خواندن این مقاله  تحت عنوان چرا پرینتر کانن بخریم که توسط نمایندگی Canon تهیه شده استفاده کافی را برده باشید. اگر این مقاله مورد پسند شما قرار گرفت آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و نظرات ارزشمند خود را با ما در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

Rate this post