پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF237w یک پرینتر با عملیات چهارگانه است که از امکاناتی مانند گوشی تلفن، قابلیت اتصال بی سیم و رزولوشن و کیفیت چاپ بالا برخوردار می باشد.

همواره خرید یک پرینتر چندکاره می تواند از نظر اقتصادی باعث صرفه جویی در هزینه ها شود که این موضوع به دلیل ابعاد مناسب و ساختار با دوام این پرینتر به خوبی در مورد محصول شرکت کانن صدق می کند.

ما در این مطلب در نمایندگی کانن قصد داریم تا مشخصات فنی و ویژگی های پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF237w را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

 

معرفی امکانات و قابلیت های پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF237w

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF237w

از طریق این پرینتر و با سرعتی قابل ملاحظه می توان عملیات فکس، پرینت، اسکن و کپی را انجام داد.

از نظر ظاهری به دلیل ساختار مناسبی که پرینتر دارد، کاغذ های قرار داده شده در آن با کمترین انحنا برای عملیات چاپ فرستاده می شوند و همین امر از گیر کردن کاغذ درون دستگاه جلوگیری می کند.

بر روی دستگاه یک پنل کاربری از نوع LCD قرار داده شده است که کار کردن با آن برای همه ی افراد ساده و راحت می باشد.

بدنه ی محصول از رنگ بندی مناسبی برخوردار بوده و می تواند در زیبایی دکوراسیون محیطی و جذابیت آن موثر باشد.

در ساخت بدنه ی پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF237w از پلاستیک استفاده شده است ک البته دوام و کیفیت بالایی برای مدت های طولانی دارد.

اگر قصد داشته باشید از طریق دستگاه های مختلف به این پرینتر وصل شوید می توانید از سه طریق برای این کار اقدام نمایید.

استفاده از پورت USB و پورت اترنت از روش ها و امکاناتی هستند که در دیگر مدل های پرینتر شرکت کانن مشاهده می شوند.

کانن اما این پرینتر چند کاره ی خود را به قابلیت اتصال بی سیم مجهز نموده است تا همزمان با پیشرفت فناوری و تکنولوژی کاربران بتوانند به راحتی از طریق گوشی هوشمند و یا تبلت خود در فواصل مختلف عملیات و دستورات را بر روی این پرینتر صادر و اجرا نمایند.

 

بررسی ویژگی های عمومی پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF237w

پرینتر چندکاره ی کانن مدل mf237w مانند دیگر پرینتر های لیزری این شرکت از سایز های مختلف کاغذ تا سایز a4 پشتیبانی می کند.

برای عملیات چاپ  و یا کپی می توان از انواع کاغذ بر روی این دستگاه استفاده نمود که البته نباید انتظار کیفیت بالایی برای چاپ تصاویر بر روی آن داشته باشیم.

ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر تعداد 250 برگ بوده که از طریق فناوری تغذیه خودکار ADF تعداد 35 برگ دیگر نیز می توان برای عملیات مختلف مورد استفاده قرار داد.

برای ساخت این پرینتر از کارتریج مدل 737 کانن استفاده شده است که دارای ظرفیت 2400 برگ می باشد.

به همین دلیل می توان این پرینتر را برای کسب و کار های بزرگ و متوسط گزینه ی بسیار خوبی دانست تا نیاز های عمومی آن ها برای فکس، کپی، اسکن و چاپ را به خوبی برطرف نماید.

 

ویژگی های چاپگر پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF237w

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF237w

بر روی این دستگاه می توان اسناد و متن ها را به صورت تک رنگ سیاه و سفید و در سرعت و کیفیت بالایی چاپ نمود.

سرعت 23 برگ در دقیقه با توجه به کیفیت و رزولوشن 600 DPI می تواند تمامی نیاز های کاربران در محیط های مختلف برای استفاده از این دستگاه را برطرف نماید.

هر چند که توصیه می شود تا تعداد 2000 برگ با این پرینتر برای عملیات چاپ در ماه اختصاص داده شود اما کانن در معرفی آن ظرفیت 15000 صفحه در ماه را در نظر گرفته است که عدد بسیار قابل توجهی می باشد.

البته از نقاط ضعف این دستگاه در عملیات چاپ می توان به عدم چاپ بدون حاشیه، عدم توانایی چاپ دو رو و پشتیبانی نکردن از چاپ بر روی CD اشاره نمود که البته با توجه به دیگر امکانات و قیمت مناسب دستگاه می توان از آن ها چشم پوشی نمود.

از دیگر ویژگی های چاپگر پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF237w می توان به شروع کار و چاپ اولین در 6 ثانیه و همچنین حالت Saver برای ذخیره تونر اشاره نمود.

 

امکانات فکس، کپی و اسکن در پرینتر MF237w

یکی از مهم ترین ویژگی ها و امکانات برای ارسال فکس در این پرینتر را می توان استفاده از گوشی تلفن دانست.

علاوه بر این در حالت Normal، فکس با رزولوشن 100 × 200 ، در حالت Fine و Photo با رزولوشن 200 × 200 و در حالت Super Fine با رزولوشن 400 × 200 فکس انجام می‌شود.

تماس سریع نیز در فکس پرینتر تا 104 شماره امکان پذیر می باشد.

کپی دستگاه می تواند تا 999 برگ و با بزرگنمایی 25 تا 400 درصد امکان پذیر باشد.

همچنین از دیگر قابلیت های کپی می توان به کپی کارت شناسایی و  کپی 2 و 4 صفحه در یک برگ اشاره نمود.

اسکنری که برای پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF237w در نظر گرفته شده است از نوع رنگی بوده و می تواند اسناد رنگی را با سرعت 15 برگ در دقیقه و سیاه و سفید را با سرعت 20 برگ در دقیقه اسکن نماید.

4.1/5 - (13 امتیاز)