پرینتر چند کاره کانن مدل Mf269dw به عنوان یکی از پرینتر های محبوب شرکت کانن قابلیت های بی نظیری از جمله پشتیبانی از قابلیت اتصال بی سیم را دارد.

این پرینتر می تواند تمامی نیاز های یک کسب و کار چندکاره را با سرعت مناسب برطرف نماید.

در ادامه ما را نمایندگی کانن برای معرفی بیشتر قابلیت های این پرینتر همراهی نمایید.

 

معرفی پرینتر چند کاره کانن مدل Mf269dw

پرینتر چند کاره کانن مدل Mf269dw

پرینتر چند کاره کانن مدل Mf269dw به عنوان یک پرینتر چندکاره علاوه برعملیات چاپ توانایی انجام عملیات کپی، فکس و اسکن را دارد.

یعنی اگر یک مجموعه کوچک چند نفری دارید و یا برای مغازه خدماتی خود به دنبال یک پرینتر هستید که همه این عملیات را با هم انجام دهد پیشنهاد ما به شما خرید این محصول می باشد.

این محصول به دلیل چندکاره بودن می تواند مزایای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

یکی از مهم ترین این مزایا کاهش هزینه های خرید برای چهار محصول و دستگاه مختلف است که با خرید پرینتر چند کاره کانن مدل Mf269dw به راحتی انجام می شود.

علاوه بر این در محیط های کوچک که توانایی استفاده از چهار دستگاه وجود ندارد از پرینتر های چندکاره استفاده می شود که می تواند باعث رونق کسب و کار در کمترین فضا نیز شود.

البته پرینتر های چندکاره معایبی نیز دارند که در مورد این محصول نیز وجود دارد هر چند امکانات و مزایای آن باعث شده است تا به عنوان یک محصول محبوب در میان پرینتر های شرکت کانن معرفی شود.

از نظر ظاهری و ساختاری با توجه به اینکه کانن همواره کیفیت و طراحی بالایی را برای محصولات خود در نظر می گیرد و در زمینه پرینتر ها حرفه های زیادی برای گفتن دارد، می توان گفت پرینتر مورد نظر جز با کیفیت ترین و خوش ساخت ترین محصولات بازار می باشد.

 

قابلیت اتصال بی سیم

امروزه همزمان با پیشرفت تکنولوژی شاهد استفاده از فناوری های جدیدی هستیم که می توانند سرعت انجام کار ها را با همان کیفیت بالاتر ببرند.

کانن نیز به عنوان یکی از شرکت های تولید کنند پرینتر های مدرن گام های بزرگی در این زمینه برداشته است و پرینتر چند کاره کانن مدل Mf269dw را به قابلیت اتصال بی سیم و یا فای مجهز نموده است تا بتواند به راحتی از طریق تبلت، موبایل های هوشمند و سایر دستگاه های محیط دستور اجرای عملیات را دریافت نماید.

این یعنی هزینه ها و همچنین رفت و آمد ها در محیط های کاری کمتر می شود و هر کاربر می تواند در سر میز خود و از طریق وسایل جانبی مختلف با این دستگاه ارتباط برقرار نماید.

البته در کنار این قابلیت، می توان از کابل USB و همچنین پورت شبکه نیز برای ارتباط با دستگاه و انجام عملیات مختلف استفاده نمود.

 

قابلیت های چاپ و پرینت دستگاه

پرینتر چند کاره کانن مدل Mf269dw

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی کانن این پرینتر از نظر کیفیت چاپ اسناد و متن ها با توجه به اینکه فقط برای چاپ اسناد سایه و سفید به کار می رود، کیفیت و سرعت بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در سینی کاغذ پرینتر چند کاره کانن مدل Mf269dw می توان تا 250 برگ در سایز های مختلف قرار داد که البته از طریق 50 برگ در ADF دستگاه نیز تغذیه می شود.

پرینتر مورد نظر برای عملیات چاپ با وضوح 600 به راحتی می تواند تا 30 برگ را در یک دقیقه چاپ نماید.

این موضوع با توجه به پردازنده و حافظه مناسب دستگاه در اختیار کاربران قرار گرفته است.

از قابلیت های مهمی که در هنگام چاپ می تواند برای کاهش هزینه ها و همچنین افزایش سرعت انجام عملیات چاپ از آن استفاده نمود، چاپ اسناد به صورت دورو می باشد.

این قابلیت به خصوص برای کسانی که پرینتر چند کاره کانن مدل Mf269dw را برای کافی نت یا کپی مشتریان خریداری می کند می تواند کاربردی باشد.

 

دیگر قابلیت های پرینتر چند کاره کانن مدل Mf269dw

بر روی پرینتر چند کاره کانن مدل Mf269dw یک اسکنر از نوع flatbed قرار گرفته است که می تواند اسناد را با کیفیت 600 DPI اسکن نماید.

برای اینکه بتوانید از تمامی ظرفیت دستگاه در جهت اسکن اسناد استفاده نمایید می توانید تعداد 13 تا 28 برگ را در یک دقیقه با محصول مورد نظر اسکن نمایید.

همچنین در صورت نیاز  این اسکنر توانایی اسکن 11 برگ پشت سر هم را دارد.

برای کپی نیز همین مشخصات چاپ و پرینتر دستگاه قرار داده شده است تا با همان کیفیت و سرعت بتواند اسناد و متن ها را کپی نماید.

البته کپی دستگاه علاوه بر بزرگنمایی تا 400 درصد می تواند به صورت متوالی تعداد 99 برگ را نیز بر روی برگه هایی که در سینی دستگاه قرار می گیرند، کپی نماید.

فکسی که برای این محصول در نظر گرفته شده است به گوشی تلفن مجهز شده است و می تواند تا 256 برگ را در حافظه خود نگهداری نماید.

به طور کلی می توان خرید این پرینتر چندکاره با این همه قابلیت و البته سرعت و کیفیت بالا می تواند یک امر مناسب و با ارزش از نظر اقتصادی باشد.

Rate this post