پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF635Cx با توجه به چند کاره بودن و همچنین قابلیت های مختلفی مانند اتصال بی سیم و قابلیت چاپ دو رو می تواند مزایای بسیار زیاد و کاربردی را در اختیار شرکت ها و کسب و کار ها قرار دهد.

به همین دلیل این پرینتر را یک محصول با ارزش و اقتصادی می دانند که می تواند در صرفه جویی هزینه ها نیز موثر باشد.

در ادامه ی مطلب در نمایندگی کانن با بررسی ویژگی ها و مشخصات فنی این پرینتر پر از امکانات و به روز کانن آشنا شوید.

 

قابلیت اتصال بی سیم در پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF635Cx

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF635Cx

امروزه تکنولوژی پیشرفت های بسیار زیادی در زمینه ارتباطات داشته است و به همین دلیل قابلیت اتصال بی سیم در محصولات دیجیتال و لوازم اداری یک امر غیر قابل انکار است.

در پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF635Cx نیز با توجه به لزوم استفاده از وسایلی مانند تبلت و یا گوشی های هوشمند که امروزه توسعه پیدا کرده اند، از قابلیت اتصال بی سیم استفاده شده است تا این محصولات نیز بتوانند به راحتی با پرینتر مورد نظر ارتباط برقرار نموده و عملیات چاپ را روی دستگاه انجام دهند.

این یعنی تصاویر و اسناد قرار گرفته روی گوشی و حتی آنلاین از محیط وب را می توان در سریعترین زمان ممکن با چند دستور ساده بر روی پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF635Cx چاپ نمود.

علاوه بر این در ساختار این پرینتر یک پورت usb2.0 و همچنین یک پورت شبکه قرار داده شده است تا کاربران بتوانند از طریق کابل های مناسب به این پرینتر چندکاره وصل شوند.

 

پنل کاربری لمسی و آسان دستگاه

یکی از به روزترین امکاناتی که در این پرینتر برای کاربران قرار داده شده است پنل کاربری آن می باشد.

این پنل کاربری به صورت لمسی و رنگی بوده و اندازه ی آن  12.7 سانتی متر می باشد.

پنل مورد نظر به راحتی و با قدرت لمس بالا می تواند دستورات مختلف را اجرا نماید که به همین دلیل همه ی کاربران می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

 

ظرفیت سینی کاغذ 150 برگی با تغذیه ی خودکار

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF635Cx

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF635Cx از یک سینی کاغذ 150 برگی بر روی خود بهره مند است که می توان سایز های مختلف کاغذ تا A4 را در آن قرار داد.

تکنولوژی ساخت دستگاه به گونه ای است که کمترین میزان انحنا در چاپ اسناد و متن ها مورد استفاده قرار می گیرد تا احتمال گیر کردن کاغذ در آن کاهش یابد.

با توجه به این ظرفیت می توان این پرینتر را برای کسب و کار های متوسط و حتی بزرگ به شرط کارایی متوسط مناسب دانست.

علاوه بر این کانن بر روی این مدل از پرینتر های خود یک قابلیت تغذیه ی خودکار 50 برگی نیز قرار داده است تا کاربران بتوانند در صورت نیاز و برای کاهش اتلاف زمان از آن استفاده نمایند.

 

ویژگی ها و قابلیت های مهم چاپ در دستگاه

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF635Cx از چاپ رنگی و سیاه و سفید در چاپ اسناد و متن ها استفاده می کند.

البته که کیفیت آن برای چاپ تصاویر مناسب نبوده و نمی توان آن را با پرینتر های مخصوص عکس کانن مقایسه نمود.

کسانی که در محیط های اداری از این پرینتر استفاده می کنند می توانند در هر دقیقه تعداد 18 برگ را با این پرینتر در سایز های مختلف چاپ نمایند.

کیفیت چاپ دستگاه به اندازه ی 600 DPI بوده که می تواند تصاویر را با وضوح بسیار بالایی روی برگه ها با جنس مختلف چاپ نماید.

این دستگاه از قابلیت چاپ دو رو نیز پشتیبانی می کند که می توان یک قابلیت کاربردی برای کسب و کار ها در صرفه جویی کاغذ و همچنین کاهش زمان چاپ باشد.

شرکت کانن برای تولید این پرینتر خود از ظرفیت ماهیانه ی 30000 برگی نام برده است که البته برای حفظ کیفیت دستگاه باید این میزان کاهش یابد.

 

عملیات سه گانه ی فکس، کپی و اسکنر پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF635Cx

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF635Cx

علاوه بر چاپ در پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF635Cx می توان عملیات مختلف کپی، اسکن و فکس را نیز انجام داد.

اسکنر دستگاه از نوع Color Contact Image Sensor بوده و از قابلیت های مهمی مانند قابلیت تشخیص متن OCR پشتیبانی می کند.

کپی این دستگاه نیز می تواند تعداد 1 تا 999 برگ را به صورت اتوماتیک و پشت سر هم کپی نماید.

کپی با رزولوشن 600 DPI انجام می شود که می تواند همان وضوح چاپ را داشته باشد و بزرگنمایی 25 تا 400 درصد نیز برای آن به کار می رود.

فکس این پرینتر نیز از ظرفیت 512 برگی برخوردار بوده و قابلیت های مهم و مختلفی مانند فکس به صورت دو رو در آن بسیار کاربردی می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)