یکی از مهم ترین موضوعاتی که کسب و کاره های مختلف در هنگام خرید پرینتر از برند های مختلف به خصوص کانن با آن رو به رو می شوند، انتخاب پرینتر تک کاره یا چندکاره کانن می باشد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های و امکانات مختلفی هستند که می توانند در محیط های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

آگاهی از مزایای و ویژگی های هر کدام از مدل های پرینتر تک کاره یا چندکاره کانن می تواند در  انتخاب یک محصول مناسب و همچنین توسعه و پیشرفت کسب و کار شما بسیار موثر باشد.

ما در این مطلب در نمایندگی کانن قصد داریم تا راهنمای خرید و انتخاب پرینتر مناسب را در اختیار شما قرار دهیم.

 

پرینتر تک کاره یا چندکاره کانن

پرینتر تک کاره یا چندکاره کانن

شرکت کانن نیز مانند بسیاری از برند های معتبر در زمینه ی تولید انواع پرینتر، اقدام به تولید پرینتر های چندکاره و  تک کاره در مدل های مختلف نموده است.

هر کدام از پرینتر ها دارای ویژگی های خاصی هستند که می توانند با توجه به نوع نیاز سازمان ها و کسب و کار ها مورد استفاده قرار بگیرند.

پرینتر هایی که دارای ظرفیت پایین تری هستند معمولاً برای کسب و کار های کوچک و متوسط مورد استفاده قرار می گیرند در حالی که برای کسب و کار های بزرگ با حجم کاری بالا از میان پرینتر تک کاره یا چندکاره کانن به سراغ پرینتر های با ظرفیت بسیار بالا برویم.

کیفیت و کارایی پرینتر تک کاره یا چندکاره کانن با توجه به نوع مدل آنها می تواند با هم تفاوت داشته باشد و معمولاً کاربران برای خرید این محصولات مشکلی در این زمینه نخواهند داشت و به راحتی یکی از مدل های موجود در بازار را خریداری می کنند.

در مورد امکانات نیز همین مورد وجود دارد و تقریباً می توان گفت امکاناتی مانند پشتیبانی از اتصال بی سیم یا دیگر قابلیت ها در چاپ برای هر محصول با توجه به قیمت و ساختار آن ممکن است وجود داشته باشد و مشتریان با توجه به نیاز خود می تواند برای خرید آن اقدام نمایند.

 

قیمت بالاتر برای پرینتر های چندکاره

پرینتر تک کاره یا چندکاره کانن

یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر تک کاره یا چندکاره کانن به قیمت آن ها بر می گردد.

متاسفانه در شرایط کنونی کشورمان و البته به طور کلی در بازار قیمت به عنوان یک فاکتور اساسی و اصلی مطرح می شود و در برخی از موارد ممکن است افراد را از خرید یک محصول متناسب با نیاز خود دور نماید.

پرینتر های چندکاره کانن به دلیل امکانات بیشتری که دارند قیمت بالاتری نیز داشته و همین امر باعث می شود تا از نظر قیمت خرید این محصولات را با ارزش بدانیم.

البته برای خرید از بین پرینتر تک کاره یا چندکاره کانن حتما ابتدا باید به نیاز کسب و کار و سازمان توجه نموده و سپس برای خرید آن اقدام نماییم.

به همین دلیل کسب و کار هایی که دارای حجم کاری کمتری هستند می توانند با قیمت پایین تر برای خرید پرینتر های تک کاره اقدام نمایند.

هر چند پرینتر های چندکاره با ظرفیت پایین نیز در اختیار افراد قرار گرفته اند تا در صورتی که علاوه بر پرینت، به عملیاتی مانند اسکن، کپی و یا فکس نیاز دارند بتوانند از این مدل خها نیز خریداری نمایید.

مزایای پرینتر های چندکاره کانن

خرید یک پرینتر که در قالب یک محصول بتوانند چند عملیات را به صورت همزمان انجام دهد، مطمئناً می تواند از نظر هزینه ها و حتی بهینه سازی فضا نیز به نفع مشتریان باشد.

در واقع با خرید پرینتر چندکاره کانن به جای چند محصول یک محصول را خریداری نموده تا محیط کمتری از فضای کاری اشغال شده و همین امر بتواند در بهینه سازی فضای کاری مناسب باشد.

پرینتر های تک کاره کانن نیز به دلیل قیمت پایینی که دارد و اغلب کیفیت و وضوح بالا در چاپ می توانند مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد.

 

تعمیر و نگهداری پرینتر های کانن

پرینتر تک کاره یا چندکاره کانن

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید پرینتر تک کاره یا چندکاره کانن به آن توجه نمود این است معمولاً پرینتر های چندکاره با توجه به ساختاری که دارند، هزینه های تعمیر و نگهداری بیشتری نیز به همراه خواهند داشت.

علاوه بر این در سیستم کاری یک شرکت زمانی که یک پرینتر چندکاره دچار مشکل شود و نتواند عملیات را به خوبی انجام دهد، دیگر عملیات شرکت مانند فکس، کپی و اسکن نیز قابل انجام نبوده و به همین دلیل ممکن است خسارات زیادی تا تعمیر دوباره ی پرینتر به کسب و کار مورد نظر وارد شود.

اما پرینتر های تک کاره کانن معمولاً نگهداری آسان تری دارند و در مواقعی که دچار مشکل شوند با هزینه ی بسیار کمتری تعمیر خواهند شد.

نکته ی دیگر اینکه خراب شدن یک پرینتر تک کاره کانن خسارت کمتری را برای کسب و کار مورد نظر به همراه خواهد داشت.

پس می توان گفت در واقع برای خرید پرینتر تک کاره یا چندکاره کانن باید ابتدا به نیاز کسب و کار توجه نموده و سپس برای خرید اقدام نمود تا بتوانید یک پرینتر مناسب را برای کسب و کار انتخاب نمایید.

همچنین شما می توانید همواره برای تعمیرات پرینتر کانن خود به مرکز ما به عنوان نمایندگی کانن مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)