راهنمای خرید پرینتر کانن این امکان را به شما می دهد تا بتوانید یکی از مدل های مختلف پرینتر کانن مناسب کسب و کار خود را انتخاب و خریداری نمایید.

ما در نمایندگی کانن قصد داریم راهنمای خرید پرینتر کانن را در اختیار شما کاربران قرار دهیم .

 

اهمیت راهنمای خرید پرینتر کانن

راهنمای خرید پرینتر کانن

پرینتر کانن امروزه از جمله محبوب ترین و پرکاربرد ترین پرینتر های بازار می باشند.

محبوبیت بالای این پرینتر ها به دلیل کیفیت بالا، امکانات مناسب و البته قیمت اقتصادی آن ها می باشد.

همین امر باعث شده است تا پرینتر کانن به عنوان انتخاب اول بسیاری از کسب و کار ها معرفی شود.

تنوع کسب و کار ها باعث شده است تا شرکت کانن به فکر تولید انواع مدل های مختلف پرینتر با ویژگی های متفاوتی باشد و همین امر باعث می شود تا برای خرید این پرینتر ها به یک راهنمای خوب نیاز داشته باشیم.

راهنمای خرید پرینتر کانن این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از بین مدل های مختلف پرینتر شرکت کانن بهترین و مناسب ترین را با توجه به کسب و کار خود انتخاب نمایید.

 

انواع مدل های پرینتر کانن

راهنمای خرید پرینتر کانن

کانن از جمله قدیمی ترین شرکت های تولید کننده پرینتر است که کار خود را به تولید انواع پرینتر های سوزنی شروع کرده است.

هر چند با روی کار آمدن پرینتر های پیشرفته امروزی دیگر کمتر کسی سراغ پرینتر های سوزنی می رود اما هنوز سازمان ها و شرکت هایی که به دنبال سرعت در پرینت سیاه و سفید متن ها و اسناد هستند از این پرینتر ها استفاده می کنند.

دسته ی دوم پرینتر ها که در راهنمای خرید پرینتر کانن مورد بررسی قرار می گیرند، پرینتر های جوهر افشان هستند.

این پرینتر ها معمولاً سرعت کمتری دارند و برای کسب و کار های خانگی می توانند کارایی بالایی داشته باشند.

کسانی که با چاپ تصاویر سر و کار دارند بهتر است از پرینتر های جوهر افشان استفاده نمایند که می تواند کیفیت بالاتری برای چاپ تصاویر از خود نشان دهد.

علاوه بر این قیمت پایین تر پرینتر های جوهر افشان در مقایسه با دیگر پرینتر ها از دیگر مزیت های این پرینتر ها بوده که باعث شده است تا کسب و کار های کوچک نیز به سراغ پرینتر های جوهر افشان کانن بروند.

پرینتر های لیزری از دیگر پرینتر های کانن هستند که به واسطه ی سرعت بالا و همچنین کارتریج های تونری مورد استقبال مشتریان قرار می گیرند.

هر چند از این پرینتر ها در همه ی کسب و کار ها می توان استفاده نمود اما قیمت بالای آن باعث شده است تا بیشتر شاهد استفاده از آن در کسب و کار های با حجم کاری بسیار زیاد باشیم.

 

توجه به نیاز کسب و کار مهم ترین اصل در راهنمای خرید پرینتر کانن

مهم ترین اصل در راهنمای خرید پرینتر کانن توجه به نیاز کسب و کاری است که قرار است برای آن یکی از پرینتر های کانن تهیه شود.

کسب و کار ها به سه دسته ی خانگی، کسب و کار های متوسط و کسب و کار های بزرگ و توسعه یافته تقسیم می شوند که برای هر کدام باید ابتدا به نیاز کسب و کار توجه نموده و سپس برای خرید پرینتر کانن انتخاب نمود.

در بالا اشاره شد که بهتر است کسب و کار های خانگی با توجه به نوع نیاز خود به سراغ خرید پرینتر های جوهر افشان که قیمت پایین تری نیز دارند بروند.

کسب کار های متوسط و بزرگ نیز معمولاً باید از پرینترهای لیزری استفاده کنند.

هر چند کسب و کار های متوسط مانند شرکت های مهندسی که نیاز به چاپ با کیفیت تصاویر دارند می توانند از پرینتر های جوهر افشان نیز استفاده نمایند.

راهنمای خرید پرینتر به ما می گوید که اگر در هر کدام از این کسب و کار ها نیاز های محیط با پرینتر های تک کاره برطرف نشد، می توان از پرینتر های چندکاره که عملیات کپی، فکس و اسکن را نیز انجام می دهند استفاده نمود.

معمولاً کسب و کار های بزرگ که به دنبال بهینه سازی محیط کاری و همچنین صرفه جویی در هزینه ها هستند از این پرینتر ها استفاده می کنند.

 

دیگر عوامل مهم در راهنمای خرید پرینتر کانن

راهنمای خرید پرینتر کانن

در مطالب بالا به بررسی انتخاب نوع پرینتر پرداخته شد اما بهتر است بدانید امکانات و ویژگی های هر پرینتر نیز در انتخاب و خرید آن تاثیر بسیار زیادی دارند.

امکانات هر پرینتر نیز می تواند با توجه به نیاز کسب و کار تعریف شود.

مثلا اگر به دنبال استفاده از روش های ارتباطی مانند اتصال بی سیم در پرینتر ها هستید بهتر است به دنبال خرید مدل های جدیدتر پرینتر کانن باشید.

در غیر اینصورت پرینتر هایی با پورت USB نیز می تواند نیاز های کسب و کار مورد نظر را برطرف نماید.

از دیگر ویژگی ها و امکاناتی که در راهنمای خرید پرینتر کانن مورد توجه قرار می گیرد می توان به موارد زیر اشاره نمود.

کیفیت و رزولوشن چاپ

سرعت چاپ

میزان ظرفیت چاپ کارتریج و ظرفیت چاپ ماهیانه پرینتر

چاپ رنگی یا سیاه و سفید

مدیریت کاغذ

قابلیت چاپ دو رو

بنابراین با توجه به موارد بالا می توان گفت بهترین توصیه ی راهنمای خرید پرینتر کانن به شما، نیاز سنجی کسب و کار و سپس اقدام برای خرید پرینتر کانن مناسب کسب و کار می باشد.

 

%RATINGS_IMAGES%

5/5 - (1 امتیاز)