هر چند افراد به راحتی خودش را می تواند تعمیر درام پرینتر کانن را انجام دهند اما به دلیل ظرافت هایی که برای این کار وجود دارد و البته نکات ایمنی که باید برای حفظ سلامت و کارایی درام پرینتر در نظر داشته باشید بهتر است آن را به یک فرد متخصص که تجربه کافی در زمینه تعمیر انواع درام پرینتر های مختلف از جمله پرینترهای کانن را داشته باشد بسپارید.

پرینترهای کانن از جمله محبوب‌ترین پرینترهای بازار هستند که از قسمت‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تشکیل شده اند. برای استفاده بهتر از این پرینتر ها و نکاتی که در مورد تعمیر آنها وجود دارد باید سعی کنید قبل از خراب شدن پرینتر اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی را برای آن انجام دهید که یکی از مهمترین آنها در نظر داشتن سلامت و کارایی درام پرینتر به عنوان یکی از قسمت های حساس و حیاتی آن می باشد.

 

تعمیر درام پرینتر کانن

درام یکی از قسمتهای حساس و اصلی هر پرینتر است که وظیفه انتقال تصویر از پرینتر به کاغذ را برعهده دارد تا در نهایت پس از انجام این عملیات اسناد و مدارکی که در نظر دارید با توجه به تنظیماتی که برای پرینتر را انجام دهید و روی کاغذ مورد نظر چاپ شود.

با توجه به اهمیت درام پرینترهای کانن می توان گفت که در صورتی که کیفیت و کارآیی لازم برای در آن وجود نداشته باشد حتی اگر کارتریج دستگاه را با بهترین تونر شارژ کرده باشید نیز نمی توانید خروجی مناسبی است چاپ پرینتر را شاهد باشید. به طور کلی می توان گفت درام یک قطعه سخت‌افزاری استوانه ای شکل است که با مواد خاص پوشیده شده و با دریافت نور از خود خواص الکتریکی نشان می دهد.

این قسمت از پرینتر ها با استفاده از ولتاژ شارژ شده و با نور و شارژ می‌شود و به همین دلیل از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است که اهمیت دقت و توجه در تعمیر درام پرینتر کانن را بالاتر می‌برد. هرچند بسیاری از افراد با استفاده از ابزار و تجهیزات که در منزل و محیط کاری خود دارند و البته با در نظر داشتن رعایت نکات ایمنی می‌توانیم به راحتی عملیات تعمیر درام پرینتر کانن را انجام دهند اما این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که در صورت کوچکترین خطا با توجه به حساسیت بسیار بالایی که این قطعه سخت‌افزاری دارد، مشکلاتی برای کارایی و کیفیت آن به وجود خواهد آمد.

برای این که بتوانید بدون هیچ دغدغه ای درام پرینتر کانن خود را تعمیر کنید وانید آن را به دست متخصصین نمایندگی کانن بسپارید تا با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته و البته تجربه‌ای که در این زمینه دارند به راحتی و در سریعترین زمان تمامی مشکلات درام پرینتر مورد نظر را برطرف می‌کند.

یک نکته مهمی که باید در این زمینه در نظر داشته باشید این است که خدمات ارائه شده منحصر به  مدل خاصی نیست و تمامی مدل های مختلف پرینترهای کانن که از نظر کیفیت و کارایی درام دچار مشکل شده‌اند در این مرکز تعمیر می شوند.

تعمیر درام پرینتر لیزری کانن

 

در تعمیر درام به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

به دلیل نقشی که در آن در استفاده از پرینترهای کانن دارد حتماً باید به صورت دوره ای کیفیت آن را مورد بررسی قرار بدهید تا از کارایی بالای آن مطمئن شوید داشته باشد که مشکلی برای کیفیت خروجی چاپ اسناد و مدارک وجود آمده است در سریعترین زمان ممکن با استفاده از خدمات نمایندگی کانن برای برطرف کردن آن اقدام نمایید.

برای تعمیر این قسمت از پرینترهای کانن در نظر داشته باشید که در آن به عنوان یک وسیله حساس از نور فراری است و در مقابل ضربه بسیار آسیب پذیر است.

همین موضوع می تواند اهمیت تعمیر پرینتر کانن باید در آن را بسیار بالا ببرد تا شما آن را به دست یک فرد متخصص بسپارید که دغدغه کمتری برای تعمیر آن داشته باشید.

با توجه به اینکه درآمد در کارتریج قرار می گیرد و با آن ارتباط مستقیمی دارد سالم ماندن درام ارتباط مستقیمی نیز با سلامت و کارایی درست کارتریج دارد و اگر از تونر های غیر اصلی در شارژ کردن کارتریج استفاده نمایید قطعاً به مشکلاتی در استفاده از درامد دستگاه و کیفیت چاپ بالا بر خواهید خورد.

 

چه زمانی باید برای تعمیر درام پرینتر کانن اقدام کنیم؟

با توجه به اینکه درام ها به خراش حساس هستند و این خراش ها باعث می شوند علامت های دائمی در هر نسخه از اسناد و مدارکی که در حال چاپ آنها از دین نمایان شود در صورتی که مشکلی برای در آن به وجود بیاید قطعاً این خراشها و این کیفیت پایین به صورت خطوط و نقاط غیر عادی بر روی هر کدام از نظام اداری خود را نشان میدهند.

در برخی از موارد نیز به دلایل مختلف نگهداری و مقاومت در آنها در برابر شارژ کاهش پیدا می کند و همین موضوع باعث می‌شود تا تنور به درام نچسبد که این امر باعث کاهش کیفیت پرینت و چاپ در دستگاه پرینتر کانن شما خواهد شد.

در صورتی که حجم کار بالایی را با یک پرینتر انجام می دهید حتماً به صورت دوره‌ای با استفاده از خدمات و سرویس دوره ای نمایندگی کانن آن را چک کنید و در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید از مشکلات بزرگتری که در  آینده برای  آن به صورت کلی وجود می آید جلوگیری نمایید تا از این طریق هزینه‌های خود را برای تعمیر درام پرینتر کانن کاهش دهید.

علاوه بر این زمانی که برای اولین بار کارتریج اصلی خود را شارژ می کنید طبیعتاً باید درام پرینتر رونیز سرویس و تعمیر کنید تا در صورت استفاده از تونر های غیر اصلی مشکلی برای درام پرینتر شما وجود ندارد و کیفیت خروجی پرینتر چاپ اسناد کاهش زیادی نداشته باشد. علاوه بر همه این موارد در صورت زخمی بودن درام باید برای تعمیر درام پرینتر کانن اقدام کنید که می توانید این کار را از طریق خدمات نمایندگی کانن انجام دهید.

تعمیر درام پرینتر کانن

 

ارائه گارانتی معتبر تعمیر

بعد از اینکه عملیات تعمیر درام پرینتر کانن به پایان رسید شما می توانید در همان محیط نمایندگی پرینتر خود را تست کرده و از سلامت و کیفیت بالای عملیات تعمیر مطمئن شوید.

ترجمه تیکه هیچ مشکلی وجود نداشته باشد می توانید با تایید عملیات تعمیر از گارانتی معتبر ای که به دلیل اطمینان از کیفیت بالای خدمات ارائه شده به مشتریان ارائه می شود استفاده کنید.

در صورتیکه قصد تعمیر درام پرینتر کانن خود را دارید می‌توانید علاوه بر مراجعه حضوری به نمایندگی این برند از خدمات تعمیر پرینتر کانن در محل و همچنین ارسال رایگان از طریق پیک تیپاکس استفاده نمایید.

Rate this post