بهترین پرینتر میان رده کانن lbp113w با توجه به امکانات بسیار مناسبی که دارد و البته در کنار قابلیت اتصال بی سیم می تواند یگی از بهترین گزینه ها برای کسب و کار های خانگی و یا متوسط باشد.

این پرینتر با توجه به قیمت مناسبی که دارد در رده پرفروش ترین و البته محبوب ترین پرینتر های شرکت کانن قرار گرفته است.

البته فقط نمی توان قیمت پایین و مناسب را به عنوان یکی از فاکتور های محبوبیت و فروش بالا در یک محصول به خصوص در مورد محصولات اداری دانست و همیشه کیفیت نیز یکی از فاکتور های مهم می باشد.

ما در این مطلب در نمایندگی کانن قصد داریم بهترین پرینتر میان رده کانن یعنی lbp113w را مورد بررسی قرار دهیم.

 

بررسی فیزیکی بهترین پرینتر میان رده کانن lbp113w

بهترین پرینتر میان رده کانن

از نظر فیزیکی با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که این پرینتر دارد می توان آن را به عنوان یک محصول کاربر پسند کانن از نظر ظاهری معرفی نمود.

این موضوع باعث می شود تا کسانی که به ظاهر و دکوراسیون محیط کاری خود اهمیت می دهند و البته به دبنال محصولات با فضای کم و کاربری بالا هستند از این پرینتر استفاده نمایند.

رنگ بندی جذاب در کتار ساختار مناسب باعث شده است تا نیازی به تمیز کردن دائمی این پرینتر نباشد.

علاوه بر این ساختار بهترین پرینتر میان رده کانن lbp113w به گونه ای است که کاغذ در مسیر به سختی گیر کرده و با کمترین انحنا به مقصد برای چاپ می رسد.

این پرینتر از نوع تک کاره و لیزری بوده و می تواند کیفیت بالایی را در چاپ اسناد و متن ها از خود نشان دهد.

البته برای چاپ تصاویر بهتر است از پرینتر های چاپ عکس کانن استفاده نمایید که در میان پرینتر های هم رده ای خود حرف اول را می زنند.

پنل کاربری این پرینتر در قسمتی مجزا و در جلوی دستگاه قرار گرفته است که به راحتی می توان از آن استفاده نمود.

این پنل دارای یک نمایشگر کوچک است که اطلاعات را بر روی خود نمایش می دهد تا از نحوه ی انجام کار دستگاه مطلع شویم.

 

قابلیت ها و ویژگی ها چاپ بهترین پرینتر میان رده کانن  lbp113w

بهترین پرینتر میان رده کانن

یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه به کیفیت بالای چاپ آن بر می گردد که باعث شده است تا مشتریان زیادی داشته باشد.

این دستگاه در ساختار خود از یک سینی با ظرفیت 150 برگی استفاده می کند که می تواند به خوبی نیاز های یک کسب و کار کوچک را برطرف نماید.

در این سینی می توان سایز های مختلف کاغذ در جنس های متفاوت را قرار داد و شاهد کیفیت بالای چاپ متن ها و اسناد در بهترین پرینتر میان رده کانن lbp113w باشیم.

برای این پرینتر یک پورت USB2.0 در نظر گرفته شده است تا از طریق سیم و کابل بتوان به دستگاه متصل شده و عملیات مختلف چاپ را بر روی آن انجام داد.

از طریفی با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروزی شاهد استفاده از امکانات بسیار زیاد در پرینتر ها هستیم که یکی از همین امکانات پشتیبانی از اتصال بی سیم می باشد.

این دستگاه به موبایل و یا تبلت و سایر تجهیزات دیجیتال شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی در فواصل مختلف به دستگاه متصل شده و از آن برای چاپ استفاده نمایید.

در مورد ویژگی های بهترین پرینتر میان رده کانن lbp113w می توان به سرعت مناسب در چاپ نیز اشاره نمود که می تواند تعداد 23 برگ را در هر دقیقه به صورت سیاه و سفید چاپ نماید.

این تعداد برگ در یک دقیقه با کیفیت و رزولوشن 600*600 DPI به چاپ می رسند و کاربران قطعا از وضوح و کیفیت بالای اسناد راضی خواهند بود.

با توجه به اینکه از این پرینتر با ابعاد مناسب و کارایی بالا می توان در محیط های کاری با حجم متوسط استفاده نمود، امروزه شاهد کارایی بالای بهترین پرینتر میان رده کانن lbp113w با توجه به ظرفیت نهایی آن یعنی 2000 برگ می باشیم.

 

ظرفیت کارتریج دستکاه

بهترین پرینتر میان رده کانن

یکی از مهم ترین فاکتور های خرید هر پرینتر، ظرفیت کارتریج و البته دوام و کیفیت آن می باشد.

بسیاری از مشتریان با توجه به حجم بالای کاری که دارند از کیفیت پایین کارتریج ها بعد از شارژ مجدد گله دارند و این موضوع می توان به نوع کارتریج و البته کیفیت شارژ آن مربوط شود.

در بهترین پرینتر میان رده کانن lbp113w از کارتریج تونری استفاده شده است که در این مرکز به کمترین هزینه می توانید در صورت نیاز آن را با تونر های اصلی شارژ نمایید.

ظرفیت اسمی کارتریج این پرینتر تعداد 1200 برگ می باشد که البته برای حفظ دوام دستگاه و همچنین کیفیت اسناد باید به میزان کمتری از آن استفاده نماییم.

با توجه به امکانات و کیفیت و سرعت مناسبی که در بهترین پرینتر میان رده کانن lbp113w قرار داده شده است می توانیم به راحتی بگوییم که خرید آن از نظر اقتصادی کاملاً ارزشمند می باشد.

4.5/5 - (2 امتیاز)