پرینتر کانن TS9120 به عنوان بهترین پرینتر نسل جوهرافشان که امروزه در بازار یافت می شود می تواند تصاویر را در ابعاد 5*6 یا 5*7 و با کیفیت بسیار بالا چاپ نماید.

این پرینتر در کنار کیفیت بالایی که دارد از راه های ارتباطی مانند اتصال بی سیم یا پشتیبانی از شبکه می تواند این امکان را به کاربران بدهد تا بتوانند به راحتی به دستگاه وصل شده و عملیات پرینت، اسکن و کپی را انجام دهند.

 

مشخصات ظاهری و قابلیت های ارتباطی پرینتر کانن TS9120

پرینتر کانن TS9120

این پرینتر کانن بر روی خود از یک نمایشگر 5 اینچی به صورت ال سی دی استفاده می کند که لمسی بوده و می توان از طریق آن تمامی دستورالعمل های لازم برای چاپ تصاویر و دیگر اسناد و متن ها را به دستگاه داد.

از نظر ظاهری ابعاد مناسب و حجمی که این محصول کانن در محیط کاری اشغال می کند می تواند باعث شود تا از میز کار خود بتوانید بیشتر استفاده نمایید.

از طرق کابل USB و پورت لن یا همان شبکه می توان به راحتی به دستگاه وصل شد.

کارایی و کاربرد آن به راحتی بوده و نیازی به تخصص در این زمینه ندارد.

با توجه به استفاده از مخزن های جوهر در پرینتر کانن TS9120 می توان به راحتی در صورت تمام شدن ظرفیت دستگاه، آن را مجداً شارژ نموده و برای استفاده دوباره در محیط قرار داد.

مخزن های جوهر مورد نظر برای چاپ سیاه و سفید و رنگی در این محصول در سطح بازار به راحتی پیدا می شوند و حتی تعویض و شارژ کارتریج نیز به راحتی انجام می شود.

در کنار این موضوع می توان به قابلیت ارتباط از طریق اتصال بی سیم یا وای فای در پرینتر کانن TS9120 اشاره نمود که آن را از نظر امکانات به عنوان بهترین پرینتر نسل جوهرافشان در میان کاربران مطرح نموده است.

 

قابلیت های مختلف چاپ در پرینتر کانن TS9120

پرینتر کانن TS9120

خرید این پرینتر با توجه به اینکه سه عملیات مختلف را در یک دستگاه می تواند انجام دهد از نظر اقتصادی ارزش بالایی دارد.

این یعنی شما برای یک محیط کاری می توانید به راحتی با خرید پرینتر کانن TS9120 خود را از خرید دستگاه کپی یا اسکنر مجزا بی نیاز نمایید.

بر روی دستگاه یک سینی کاغذ 100 برگی قرار گرفته است که می توان در صورت نیاز از هر دو طرف دستگاه به راحتی انواع مختلف کاغذ را در درون آن جای داد.

زمانی که بخواهیم از مهم ترین کاربرد این دستگاه یعنی چاپ عکس های با کیفیت استفاده نماییم، می توانیم از تعداد 20 برگ کاغذ مخصوص چاپ عکس استفاده کنیم.

این در حالی است که سرعت چاپ در کاغذ های مخصوص چاپ عکس کمی کمتر بوده و البته امکان چاپ بدون حاشیه را به کاربران می دهند.

علاوه بر این با خیال راحت می توانید از انواع کاغذ برای چاپ از طریق این دستگاه استفاده نماییم که همه مدل ها را با وضوح بالا پشتیبانی می کند.

کیفیت بالای چاپ در همه ی جنس های کاغذ ها مشاهده شده و البته یکی از مهم ترین کاربرد های این دستگاه یعنی قابلیت چاپ دو رو که باعث کاهش اتلاف زمان و هزینه ها تا 50 درصد می شود را به راحتی روی دستگاه می توان استفاده نمود.

طبق بررسی های ما در نمایندگی کانن در تهران با توجه به ظرفیت پرینتر کانن TS9120 می توان آن را به عنوان بهترین گزینه برای کسب و کار های متوسط که به دنبال رشد و توسعه خود هستند، مطرح نمود که می تواند نقش بسیار زیادی در جذب مشتری برای این کسب و کار ها داشته باشد.

 

کیفیت و سرعت بالای چاپ

پرینتر کانن TS9120

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در کنار قیمت مناسب می تواند پرینتر کانن TS9120 را به عنوان بهترین پرینتر نسل جوهرافشان مطرح نماید، کیفیت بالای این محصول برای چاپ و پرینتر و اسکن به صورت سیاه و سفید و رنگی می باشد.

از طریق نرم افزاری که شرکت کانن تهیه نموده است می توان به راحتی بر روی موبایل، تبلت یا هر وسیله جانبی دیگر بدون استفاده از صفحه لمسی دستگاه، عملیات و دستور های مختلف را روی آن اجرا نمود.

برای این پرینتر شاهد استفاده از کیفیت 4800*1200 هستیم که می تواند به خصوص در مورد چاپ عکس و تصاویر وضوح بسیار بالایی را از خود نشان دهد.

این یعنی کسانی که از پرینتر کانن TS9120 برای چاپ عکس، اسناد و مدارک استفاده می کنند می تواند شاهد کیفیت و وضوح بالای این پرینتر باشند.

علاوه بر این پرینتر کانن TS9120 از سرعت بسیار مناسبی برای چاپ به صورت رنگی و سیاه و سفید برخوردار می باشد.

اگر قصد داشته باشیم از قابلیت چاپ سیاه و سفید این دستگاه استفاده نماییم، می توانیم در مدت 1 دقیقه شاهد چاپ 15 برگ تا اندازه A4 باشیم.

البته در صورتی که بخواهیم از چاپ رنگی استفاده نماییم این سرعت کاهش پیدا کرده و به عدد 10 برگ در دقیقه می رسد که البته به نسبت دیگر پرینتر های هم رده ای عدد بسیار مناسبی است.

همچنین می توانید برای تعمیرات پرینتر کانن به مرکز ما به عنوان نمایندگی کانن مراجعه کنید.

5/5 - (3 امتیاز)