کانن یکی از برترین برند های تولید کننده ی پرینتر ها و لوازم اداری با تولید برخی از محصولات خود مانند پرینتر کانن مدل MF244DW سعی کرده است تا گام بزرگی برای افزایش محبوبیت خود در میان مشتریان بردارد.

 

پرینتر کانن مدل MF244DW

فراهم کردن امکانات مختلف در یک پرینتر توسط شرکت کانن باعث شده است تا این مدل از پرینتر ها مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد.

پرینتر کانن مدل MF244DW یک پرینتر سه کاره بوده که به واسطه ی کیفیت بالا در انجام این کار ها جز محصولات پرفروش شرکت کانن لقب گرفته است.

مهندسان کانن در ساخت این پرینتر از نظر ظاهری و کیفی سعی کرده اند بهترین و به روز ترین تجهیزات دنیا را به کار بگیرند تا بتوانند نیاز های یک سازمان کوچک را به خوبی برطرف نمایند.

این پرینتر سه کار توانایی انجام عملیات فکس، پرینت و کپی را با هم داراست که می تواند برای کسب و کار های کوچک بسیار مناسب باشد.

 

قیمت مناسب و صرفه جویی در هزینه ها

یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول را می توان قیمت مناسب و بسیار اقتصادی آن دانست.

البته به طور کلی خرید پرینتر های چندکاره با توجه به انجام عملیات چند گانه نسبت به پرینتر هایی که فقط یک عملیات خاص را انجام می دهد می تواند بسیار اقتصادی تر باشد.

علاوه بر این زمانی که قصد راه اندازی یک کسب و کار کوچک را داشته باشیم، معمولاً با محدودیت فضا رو به رو هستیم که خرید پرینتر کانن مدل MF244DW به واسطه ی امکاناتی که دارد و البته باعث بهینه سازی فضا می شود می تواند بسیار مفید و به صرف باشد.

 

مشخصات عمومی پرینتر

پرینتر کانن مدل MF244DW

از نظر ساختاری ابعاد و نوع ساخت محصول می تواند رضایت مشتریان را جلب نماید.

هر چند وزن 12 کیلوگرمی این پرینتر شاید جابجایی و حمل و نقل آن را کمی برای مشتریان سخت کند.

این پرینتر از چاپگر تک رنگ لیزری استفاده می کند که به صورت سیاه و سفید متن ها و اسناد را با وضوح و کیفیت بالایی چاپ می کند.

سایز چاپ پرینتر کانن مدل MF244DW برابر با A4 بوده و می تواند از سایز های مختلف کاغذ مانند
A4، A5، B5، LGL، Envelope پشتیبانی می کند.

علاوه بر همه ی این مشخصات، یک پنل به صورت لمسی با دکمه های اطراف آن بر روی ساختار دستگاه قرار گرفته است تا افراد بتوانند با استفاده از آن تمامی عملیات را به راحتی انجام دهند.

کاربری آسان دستگاه نیز باعث می شود تا همه ی افراد در محیط کاری بتوانند از آن برای انجام عملیات مختلف استفاده نمایند.

 

قابلیت چاپ دو رو

یکی از مهم ترین و البته کاربردی ترین ویژگی های پرینتر کانن مدل MF244DW قابلیت چاپ دو رو در این پرینتر می باشد.

این قابلیت به طور مثال برای افرادی که قصد صرفه جویی در هزینه  ها را داشته باشند می تواند بسیار مفید باشد.

علاوه بر این کیفیت هر دو طرف کاغذ برای چاپ در این قابلیت با هم هیچ تفاوتی ندراند.

برای عملیات کپی و پرینت در پرینتر کانن مدل MF244DW به ازاری هر یک دقیقه می توان 16 صفحه دو رو را چاپ کرد که در مقایسه با پرینتر های امروزی عدد بسیار مناسبی می باشد.

 

توانایی چاپ دستگاه در یک دقیقه

همه ی پرینتر های تولید شده توسط شرکت های بزرگ دنیا یک عدد را به عنوان توان دستگاه برای چاپ و یا کپی در یک دقیقه معرفی می کنند.

این عدد در بسیاری از موارد یک معیار و فاکتور مهم برای مقایسه ی پرینتر ها با هم می باشد.

پرینتر کانن مدل MF244DW برای چاپ و کپی به صورت یک رو در یک دقیقه می تواند 28 صفحه را چاپ نماید

رزولوشن 600*600 DPI باعث می شود تا کیفیت بالایی را در این محصول برای همه کاغذ ها و صفحات چاپ شده مشاهده نماییم.

 

امکانات ارتباطی پرینتر کانن مدل MF244DW

هر چه جهان به سمت پیشرفت و به روز شدن تکنولوژی ها پیش برود، همه ی تجهیزات و وسایل نیز باید به تبعیت از آن به روز ترین امکانات را در اختیار کاربران قرار دهند.

پرینتر کانن مدل MF244DW از جمله مدل های پرینتر ارائه شده است که به واسطه ی امکانات ارتباطی مناسبی که دارد توانسته است در محیط های مختلف کارایی بالایی از خود نشان دهد.

این پرینتر از یک پورت USB2.0 برای اتصال به کامپیوتر و سایر تجهیزات جانبی و یک پورت شبکه برای وصل شدن به شبکه بهره مند می باشد.

علاوه بر این پرینتر کانن مدل MF244DW از قابلیت وای فای نیز پشتیبانی می کند که می تواند برای عملیات فکس بسیار موثر و کاربردی باشد و باعث بالا رفتن سرعت انجام این عملیات شود.

برای استفاده از خدمات و پشتیبانی این محصول در زمینه ی تعمیرات و یا خرید و شارژ کارتریج با تونر های اصلی می توانید از خدمات بی نظیر نمایندگی کانن استفاده نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)