کانن یکی از برترین برند های جهانی در زمینه ی تولید انواع پرینتر ها مانند پرینتر کانن مدل  MF 4780 W می باشد.

امروزه شاهد حجم وسیعی از مشتریان، سازمان ها و شرکت ها هستیم که در محیط خود از مدل های مختلف پرینتر کانن استفاده می کنند.

بعد از ویژگی ها و امکانات مناسب می توان کیفیت  قیمت را مهم ترین عوامل در این استقبال از پرینتر های کانن دانست.

ما در نمایندگی کانن قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی های پرینتر کانن مدل MF 4780 W را برای شما شرح دهیم .

پرینتر کانن مدل MF 4780 W

این پرینتر یکی از پرینتر های چند کاره ی شرکت کانن می باشد.

برای آگاهی بیشتر از ویژگی ها و مزایای استفاده از پرینتر های چندکاره کانن می توانید از مقاله ای با همین عنوان که بر روی سایت قرار داده شده است استفاده نمایید.

به طور کلی پرینتر های چند کاره مانند پرینتر کانن مدل MF 4780 W بهترین راه حل برای سازمان ها و شرکت هایی هستند که در محیط خود به صورت همزمان چند کار مختلف مانند پرینت، اسکن، فکس و کپی را انجام می دهند.

استفاده از این پرینتر به دلیل ابعاد مناسبی که دارد می تواند برای نظم دهی به محیط بسیار مناسب باشد.

این در حالی است که کاهش فضا و استفاده ی بهینه از فضای محیط یکی از اصلی ترین و بارزترین خصوصیات پرینتر های چندکاره می باشد.

این پرینتر چندکاره ی کانن به دلیل ویژگی ها و مشخصات ارتباطی و فنی که دارد خیلی زود توانسته است در سبد خرید مشتریان جای بگیرد.

ویژگی های و مشخصات پرینتر کانن مدل MF 4780 W

در ساخت این پرینتر سعی شده است تا از به روز ترین و مناسب ترین تکنولوژی ها استفاده شود تا بتواند به خوبی تمامی نیاز های محیط را برطرف نماید.

ویژگی های عمومی

از نظر ظاهری می توان ساختار مناسب و جانمایی درست تمامی قابلیت ها و امکانات ساختاری را از جمله مهم ترین ویژگی های پرینتر کانن آی سنسیز ام اف 4780 دبلیو دانست.

این پرینتر لیزری چندکاره دارای وزن 11.9 کیلوگرم بوده و به نسبت پرینتر های چندکاره ی دیگر قابلیت انتقال و جابجایی بسیار بیشتری دارد.

یکی از مهم ترین ویژگی های پرینتر کانن آی سنسیز ام اف 4780 دبلیو را می توان سرعت بسیار مناسب آن در چاپ و پرینت صفحات مختلف دانست.

این سرعت چاپ به 23 صفحه در یک دقیقه می رسد.

پرینتر کانن مدل MF 4780 W از تمامی سایز های مختلف کاغذ برای عملیات چهارگانه ی پرینت، فکس، کپی و اسکن پشتیبانی می کند.

این پرینتر دارای یک ADF با ظرفیت 35 برگ کاغذ می باشد در حالی که ظرفیت سینی اصلی دستگاه تا 250 برگ نیز می رسد.

رزولوشن دستگاه برای اعمال چهارگانه

البته سرعت چاپ بالا باعث کاهش کیفیت محصول در چاپ نشده است و به خوبی شاهد رزولوشن بالای 600x600dpi از این محصول در هنگام پرینت هستیم.

علاوه بر این زمانی که بخواهیم از دیگر قابلیت های این پرینتر چندکاره ی تک رنگ لیزری استفاده نماییم نیز رزولوشن های زیر را از خود نشان می دهد.

برای اسکن رزولوشن 9600x9600dpi، و برای کپی و فکس نیز دستگاه رزولوشن 600x600dpi را داراست.

بر روی ساختار پرینتر کانن مدل MF 4780 W یک صفحه نمایش از نوع LCD  وجود دارد.

این صفحه نمایش پنج سطری تمامی اطلاعات در زمینه ی چاپ، پرینت، اسکن و کپی را نمایش می دهد.

کارتریج با ظرفیت 2100 برگ

ظرفیت نهایی این محصول با توجه به کارتریج با کیفیتی که دارد باعث ترغیب مشتریان برای خرید و استفاده از آن در محیط کاری شده است.

زمانی که عوامل خارجی تاثیری بر نحوه ی کارکرد کارتریج پرینتر کانن مدل MF 4780 W نداشته باشند، از طریق آن می توان تا 2100 برگ پرینت و کپی را تهیه نمود که برای سازمان ها با حجم کاری متوسط می تواند عدد بسیار قابل قبولی باشد.

قیمت بسیار مناسب

یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید پرینتر 4 گانه صرفه جویی در هزینه ها می باشد.

این کار با خرید پرینتر کانن مدل MF 4780 W نیز به خوبی قابل انجام است.

دلیل اصلی آن را می توان قیمت پایین دستگاه نسبت به مدل های مشابه و البته نسبت به خرید چهار دستگاه مجزا برای عملیات چهارگانه دانست.

 

قابلیت ارتباط از طریق وای فای و افزایش سرعت انجام کار ها

در کنار استفاده از یک پورت USB2.0 و کابل شبکه اترنت برای برقراری ارتباط این پرینتر با دستگاه های جانبی، می توان از قابلیت وای فای که در این محصول قرار داده شده است نیز استفاده نمود.

این قابلیت به افراد اجازه می دهد تا بتوانند از طریق تلفن های همراه یا لپ تاپ خود به راحتی به پرینتر وصل شده و یکی از عملیات فکس، پرینت، اسکن و کپی را از طریق آن انجام دهند.

قابلیت وای فای برای انتقال فایل های اسکن شده و دریافت فکس به وسایل جانبی دیگر مانند کامپیوتر های شخصی نیز می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد.

 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)