پرینتر کانن مدل i-SENSYS LBP214DW از مدل های با کارایی بالای کانن است که از امکانات مختلف و به روزی مانند قابلیت اتصال بی سیم، چاپ دو رو و … بهره مند است.

سری i-SENSYS کانن از مدل هایی هستند که به دلیل کیفیت و سرعت را در کنار قیمت مناسب برای مشتریان ارائه می دهند.

این پرینتر خوش ساخت شرکت کانن علاوه بر اینکه از ظاهر خوش ساخت و جذابی با جانمایی مناسب قسمت های مختلف بهره مند می باشد، از یک پنل کاربری ساده نیز استفاده می کند که بر روی آن یک نمایشگر نیز قرار گرفته است تا کار کردن با دستگاه را سریع و آسان نماید.

از نظر رنگ بندی و ساخت می توان این پرینتر را یکی از جذاب ترین پرینتر های کانن دانست که به خوبی نیاز های ظاهری و طراحی محیط های مختلف را برطرف نماید.

ما در این مطلب در نمایندگی کانن قصد داریم تا مشخصات فنی و ویژگی های پرینتر کانن مدل i-SENSYS LBP214DW را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

صرفه جویی در زمان و هزینه ها با خرید پرینتر کانن مدل i-SENSYS LBP214DW

امروزه پرینتر های مختلف تولید شده توسط شرکت کانن از تجهیزات و امکانات به روزی استفاده می کنند تا از این طریق افراد بتوانند کسب و کار های خود را بهتر مدیریت نمایند.

با استفاده از ویژگی ها و امکاناتی که در پرینتر کانن مدل i-SENSYS LBP214DW قرار داده شده است، صاحبان کسب و کار های خانگی و متوسط می توانند با استفاده از این پرینتر به توسعه و پیشرفت فکر نمایند.

یکی از مهم ترین امکاناتی که در این راستا می تواند مورد استفاده قرار بگیرد، قابلیت اتصال بی سیم به این دستگاه می باشد.

در این قابلیت می توان به راحتی در فاصله های مختلف محیط کاری و با استفاده از تجهیزاتی مانند تلفن هوشمند و یا انواع مدل های تبلت، عملیات چاپ را روی دستگاه انجام داد.

این قابلیت می تواند با قیمت بسیار مناسبی در این پرینتر در اختیار افراد قرار گرفته و باعث مزایای بسیار زیادی از جمله کاهش اتلاف زمان شود.

در کنار این از راه های ارتباطی دیگری نیز مانند پورت USB2.0 و همچنین شبکه ی داخلی برای ارتباط با پرینتر کانن مدل i-SENSYS LBP214DW می توان استفاده نمود.

به طور کلی می توان محصول مورد نظر را از جایگاه قابلیت های ارتباطی با به روز ترین پرینتر های ارائه شده توسط شرکت های معتبر دنیا مقایسه نمود.

این در حالی است که قیمت آن بسیار پایین تر از مدل های بالا رده ای شرکت های تولید کننده ی پرینتر می باشد.

 

قابلیت های مختلف در چاپ اسناد و متن ها

پرینتر کانن مدل i-SENSYS LBP214DW

پرینتر کانن مدل i-SENSYS LBP214DW یک پرینتر تک کاره بوده که به صورت سیاه و سفید می تواند متن ها و اسناد را در سایز A4 چاپ نماید.

این پرینتر با کیفیت بالایی که دارد می تواند این متن ها را با وضوح و شفافیت بالایی چاپ نماید که شرکت کانن برای ظرفیت ماهیانه ی آن عدد 5000 برگ را در نظر گرفته است.

پرینتر مورد بحث ما با توجه به ابعاد مناسبی که دارد از یک سینی کاغذ 250 برگی برخوردار بوده که کار را برای استفاده از آن در محیط های با کسب و کار متوسط یا بزرگ آسان نموده است.

در این سینی کاغذ پرینتر کانن مدل i-SENSYS LBP214DW می توان انواع مختلف کاغذ ها را قرار داد تا اسناد و متن ها با وضوح و کیفیت 600 DPI بر روی آن ها چاپ شوند.

یکی از مهم ترین قابلیت های این پرینتر در چاپ را می توان به چاپ دو رو ارتباط داد که باعث صرفه جویی در مصرف کاغذ و البته سرعت بالای چاپ می شود.

کسانی که از پرینتر کانن مدل i-SENSYS LBP214DW در محیط های کاری استفاده می کنند می توانند در هر دقیقه 38 برگ را با کیفیت بالا چاپ نمایند.

این موضوع برای کسب و کار هایی که به دنبال پیشرفت و توسعه ی خود هستند می تواند بسیار کاربردی و مناسب باشد.

 

بررسی ویژگی های کارتریج و ظرفیت ماهیانه ی دستگاه

پرینتر کانن مدل i-SENSYS LBP214DW

برای پرینتر کانن مدل i-SENSYS LBP214DW از کارتریج مدل 052 استفاده شده است.

این کارتریج می تواند تعداد 1500 برگ را با کیفیت بالایی چاپ نماید و در صورتی که این ظرفیت به پایان برسد، باید برای تعویض آن با یک کارتریج اصل و اورجینال و یا شارژ آن با تونر های اصلی اقدام نمایید.

در صورتی که برای کاهش هزینه ها از تونر های فرعی در شارژ کارتریج این پرینتر کانن استفاده نمایید شاهد کاهش کارایی و نقص های عمده در ساختار آن خواهید بود.

بنابراین توصیه می شود اگر به دنبال خرید یک پرینتر با ابعاد، قیمت و امکانات بسیار مناسب و به روز هستید که بتواند شما را در توسعه ی کسب و کار یاری کند، برای خرید پرینتر کانن مدل i-SENSYS LBP214DW اقدام نمایید که البته نگهداری و تعمیر آن نیز بسیار ساده می باشد.

 

5/5 - (1 امتیاز)