پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF249DW با قابلیت هایی مانند چاپ دو رو و همچنین پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای می تواند یکی از گزینه های مناسب برای کسب و کار شما و برطرف کردن تمامی نیاز های محیط باشد.

ما در نمایندگی کانن در این مقاله قصد داریم تا مشخصات و ویژگی های این پرینتر چندکاره کانن را در اختیار شما قرار دهیم.

 

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF249DW

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF249DW به دلیل ظرفیت بالای سینی کاغذ و همچنین به روز بودن و امکانات مختلف مورد توجه کسب و کار های بزرگ و متوسط قرار گرفته است که برطرف کردن تمامی نیاز های آن ها می تواند ارزش اقتصادی محصول را بالا ببرد.

این پرینتر با ساختاری که دارد می تواند همه ی عملیات پرینت، کپی، اسکن و فکس را انجام دهد.

هر کدام از این عملیات در سرعت و کیفیت بالایی انجام می شوند تا کاربری این دستگاه نیز بالا برود.

 

امکانات ارتباطی و رابط کاربری آسان

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF249DW

یکی از مهم ترین ویژگی ها و امکانات پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF249DW را می توان پشتیبانی از اتصال بی سیم وای فای به این دستگاه دانست.

این قابلیت با توجه به توسعه و گستردگی انواع تلفن های هوشمند و تبلت ها می تواند برای توسعه ی کسب و کار و به روز بودن عملیات در این پرینتر بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

شرکت کانن در این مدل از پرینتر ها خود از یک پورت SB2.0 نیز استفاده نموده است تا کاربران بتوانند از این روش نیز به پرینتر متصل شده و از آن برای عملیات مختلف چهارگانه استفاده نمایند.

این پرینتر با سیستم عامل های مختلف سازگار بوده و از آن می توان برای اتصال به لپ تاپ و یا کامپیوتر های شخصی استفاده نمود.

قرار گرفتن یک صفحه نمایش LCD باعث شده است تا کاربران بتوانند به راحتی با لمس گزینه های مختلف، عملیات مورد نظر خود را روی دستگاه اجرایی نمایند.

 

ظرفیت سینی کاغذ و کارتریج دستگاه

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF249DW

کسانی که از این پرینتر در محیط کاری خود استفاده می کنند، می توانند تا 600 برگ کاغذ تا سایز A4 را در سینی کاغذ دستگاه قرار دهند.

همچنین این پرینتر از ظرفیت کاغذ 24 برگی نیز استفاده می کند تا عملیات فکس، کپی، اسکن و چاپ به خوبی و به سرعت بالا در دستگاه انجام شود.

پرینتر مورد نظر کانن از کارتریج سیاه و سفید و تک رنگ مدل Cartridge 737 استفاده می کند.

این کارتریج دارای ظرفیت 2400 برگ در ماه بوده و پس از به پایان رسیدن این ظرفیت و کاهش کیفیت باید حتما برای تعویض کارتریج یا شارژ مجدد آن با تونر های اصلی اقدام نمود.

از دیگر ویژگی های پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF249DW می توان به قابلیت چاپ دو رو، پشتیبانی از انواع مدل های مختلف کاغذ، وزن مناسب، ساختار و ابعاد مناسب برای جانمایی در محیط های اداری و … اشاره نمود.

البته خرید این پرینتر چندکاره به دلیل مزایایی که نسبت به خرید چند دستگاه برای شرکت ها و کسب و کار های مختلف دارد می توان صرفه جویی اقتصادی بالایی را نیز به همراه داشته باشد.

 

 سرعت چاپ 28 برگ در دقیقه

یکی از مهم ترین ویژگی های این پرینتر برای انجام عملیات چاپ و پرینت، سرعت آن می باشد که می تواند در 1 دقیقه تعداد 28 برگ را به صورت سیاه و سفید در سایز های مختلف چاپ نماید.

همچنین کیفیت و رزولوشن 600 DPI می تواند همان کیفیت مورد انتظار کسب و کار ها برای چاپ اسناد و متون مورد استفاده باشد.

برای چاپ با این پرینتر می توان به تعداد 2400 برگ در ماه این کار را انجام داد که البته برای حفظ کارایی دستگاه بهتر است که این مقدار کمتر باشد.

 

ویژگی ها و قابلیت های اسکنر دستگاه

در پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF249DW از یک اسکنر Flatbed and ADF استفاده شده است که رزولوشن اپتیکال آن برابر با 600 و دیجیتال برابر با 1200 می باشد که قطعا برای پرینتر های چندکاره ی لیزری عددی قابل توجه و مناسب می باشد.

همچنین دستگاه برای عملیات اسکن نیز سایز های مختلف کاغذ تا A4 را پشتیبانی می کند.

 

بررسی ویژگی های کپی و اسکن در پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF249DW

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF249DW

کپی در این دستگاه و به صورت سیاه و سفید سرعتی برابر با 28 برگ در یک دقیقه را دارد.

این پرینتر از فناوری کپی خودکار نیز پشتیبانی کرده و می توان تعداد حدوداً 1000 برگ را به صورت خودکار و فقط با فشردن یک کلید کپی گرفت.

بزرگنمایی 77 درصد و همچنین کیفیت 600 DPI از دیگر ویژگی های کپی در این پرینتر لیزری چندکاره کانن می باشند که می توانند مطابق با نیاز های کسب و کار های مختلف باشند.

علاوه بر این موارد برای فکس پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF249DW که سرعتی برابر با 33.6 kbps نیز می توان از گوشی تلفن استفاده نمود.

بنابراین اگر در محیط کسب و کار خود عملیات چهارگانه ی با حجم بسیار بالایی را دارید می توانید یکی از بهترین گزینه های کانن را انتخاب نمایید که البته تمامی خدمات و پشتیبانی کاملی از آن توسط نمایندگی کانن انجام می شود.

 

 

 

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)