پرینتر های چند کاره کانن

شرکت کانن با تولید پرینتر های چند کاره کانن در واقع چهار دستگاه را در قالب یک محصول ارائه نموده است.

کانن یکی از محبوب ترین و معتبرترین برند های تولید کننده لوازم اداری از جمله پرینتر های چند کاره می باشد.

شناخت ویژگی های هر پینتر از جمله پرینتر های چند کاره باعث می شود تا بتوانیم به راحتی در هنگام نیاز برای خرید این پرینتر ها اقدام نماییم.

این پرینتر ها علاوه بر چاپ اسناد و تصاویر قابلیت کپی، فکس و اسکن را نیز دارا می باشد.

جکه شدن همه ی این امکانات در یک دستگاه می تواند هر مشتری را برای خرید این محصولات ترغیب نماید.

در واقع مزایای بسیار زیادی که این کار به دنبال خواهد داشت باعث شده است تا مشتریان از پرینتر های چند کاره در محیط کاری خود استفاده نمایند.

ویژگی های پرینتر های چند کاره کانن

اولین و مهم ترین ویژگی پرینتر های چند کاره که در همه ی مدل های آن ها دیده می شود، کیفیت بالایی است که این محصولات در هنگام چاپ، فکس، اسکن و یا کپی از خود نشان می دهند.

سرعت پرینتر های چند کاره ی کانن نسبت به دیگر مدل های ارائه شده در بازار می تواند به نسبت بسیار مناسب باشد.

در برخی از مدل های این پرینتر ها، سرعت چاپ به 23 برگ در 1 دقیقه نیز می رسد.

در مدل های پیشرفته تر صفحه نمایش لمسی در نظر گرفته شده است تا با استفاده از آن بتواند تمامی عملیات را در سریع ترین زمان ممکن انجام داد.

البته رابط کاربری این محصولات بسیار آسان بوده و همین امر باعث شده است تا همه ی افراد در هر سنی بتوانند به راحتی با این پرینتر ها کار کنند.

در ساختار پرینتر ها از کارتریج های جوهری و تونری استفاده شده است که در هنگام خرابی و یا اتمام شدن پودر و جوهر می توان به راحتی آن ها را تعویض یا شارژ نمود.

امکانات ارتباطی

گستردگی ارتباطات از طریق شبکه باعث شده است تا پرینتر های چند کاره نیز به این سیستم مجهز شوند.

امروزه مدل هایی از این محصولات در بازار مشاهده می شوند که به وای فای مجهز شده و می توان به راحتی بین این پرینتر ها و دستگاه های جانبی مختلف مانند تلفن های هوشمند انتقال فایل انجام داد.

در کنار این قابلیت، می توان از پورت شبکه ی قرار داده شده بر روی هر کدام از این محصولات برای عملیات مختلف از طریق دستگاه های جانبی استفاده نمود.

روی هر کدام از پرینتر های چند کاره کانن یک پورت USB نیز قرار داده شده است تا افراد بتوانند در محیط کاری به راحتی کامپیوتر های خانگی یا اداری را به این پرینتر ها وصل نمایند.

پرینتر های چند کاره کانن نیازی به گرم شدن برای انجام عملیات ندارند و به محض روشن شدن می توان از آن ها استفاده نمود.

مزایای پرینتر های چند کاره کانن

اولین مزیت پرینتر های چند کاره را می توان قیمت بسیار مناسب و اقتصادی آن دانست.

شاید در نگاه اولی وقتی به بازار برای خرید این پرینتر های مراجعه می کنید، قیمت آن ها را نسبت به پرینتر های جوهر افشان بسیار بالاتر مشاهده نمایید اما این قیمت بالا نسبت به امکاناتی که در این دستگاه ها وجود دارد بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد.

به عبارتی دیگر خرید یک پرینتر چند کاره شما را از خرید چهار دستگاه به صورت جداگانه بی نیاز می کند.

همین امر می تواند در افزایش بهره وری از فضای محیط موثر باشد و در واقع فضای کافی برای قرار دادن دیگر تجهیزات در محیط های اداری فراهم شود.

به همین دلیل است که یکی از مهم ترین مزیت های پرینتر های چند کاره ی کانن را می توان صرفه جویی در هزینه ها دانست.

در واقع افراد به جای هزینه کردن و خرید چهار دستگاه برای انجام عملیات پرینت، فکس، کپی و اسکن با خرید یک پرینتر چند کاره کانن همه ی این کار ها را از طریق یک دستگاه انجام خواهند داد.

از دیگر مزایای این پرینتر ها می توان به طول عمر بسیار بالاتر این محصولات اشاره نمود.

این طول عمر بالاتر باعث می شود تا افرادی که این پرینتر ها را برای محیط اداری خود خریداری می کنند تا سال های متوالی بتوانند در نهایت کیفیت از این محصولات استفاده نمایند.

زمانی که از پرینتر های چند کاره استفاده می کنید دیگر هیچ نگرانی برای از دست رفتن سایز های مختلف کاغذ ندارید، زیرا این محصول برای انجام عملیات مختلف از تمامی سایز های کاغذ پشتیبانی می کند.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)