پرینتر لیزری کانن lbp7110cw به عنوان یک پرینتر پیشنهادی خانگی و اداری از امکانات و البته قیمت بسیار مناسبی برخوردار است که می توان در کنار کیفیت بالایی که در چاپ از خود نشان می دهد نیاز های کسب و کار شما را برطرف نماید.

این پرینتر جذاب و البته با رنگ بندی زیبا در دسته ی پرینتر های لیزری قرار می گیرد و به همین دلیل میزان مصرف آن در هنگام استفاده و چاپ بسیار کمتر از مدل های مشابه می باشد.

در کنار قیمت مناسبی که این محصول دارد و به آن را به عنوان پرینتر پیشنهادی خانگی و اداری مطرح نموده است می توان به صرفه جویی در مصرف جوهر و البته عدم خراب شدن کاغذ ها در مسیر به دلیل پایداری و کیفیت بالا اشاره نمود.

ما در این مطلب در نمایندگی کانن قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی های پرینتر لیزری کانن lbp110cw را مورد بررسی قرار دهیم.

 

بررسی امکانات و ویژگی های پرینتر لیزری کانن lbp110cw

پرینتر لیزری کانن lbp7110cw

پرینتر لیزری کانن lbp7110cw که در دسته پرینتر های با ظرفیت متوسط شرکت کانن قرار می گیرد، برای کسب و کار های خانگی و شرکت های متوسط بسیار مناسب می باشد و کارایی بالایی از خود نشان می دهد.

پرینتر لیزری کانن lbp7110cw بر روی ساحتار خود یک پنل کاربری دارد که همه افراد با توجه به دکمه هایی که بر روی آن قرار گرفته است می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

ظاهر زیبا و جمع و جور محصول می تواند زیبایی را به دکوراسیون محیط های خانگی و حتی اداری ببخشد و به همین دلیل است که در همان نگاه اول می تواند مشتریان را برای خرید جذب نماید.

کسب و کار هایی که به دنبال یک پرینتر با کیفیت بالا برای چاپ اسناد و متن های خود هستند که البته سرعت مناسبی نیز داشته باشد می توانند از این پرینتر پیشنهادی خانگی و اداری استفاده نمایند.

ظاهر مستطیل شکل این محصول باعث شده است تا کاغذ با کمترین انحنا در محصول برای چاپ آماده شود و همین موضوع می تواند مسئله ای به نام گیر کردن کاغذ در adf دستگاه را به حداقل برساند.

 

امکانات ارتباطی

پرینتر لیزری کانن lbp7110cw

برای استفاده از این محصول و امکانات و کیفیتی که در آن قرار داده شده است می توان از سه روش استفاده نمود.

در روش اول با استفاده از کابل USB به دستگاه متصل شده و پس از نصب موفقیت آمیز درایور مخصوص دستگاه می توانید از آن برای چاپ متن ها و حتی تصاویر بر روی انواع کاغذ استفاده نمایید.

البته با توجه به اینکه برندی معتبری مانند کانن از پرینتر های جوهر افشان مخصوص چاپ عکس خود رونمایی کرده است نمی توان انتظار کیفیت بالایی را برای این محصول در هنگام چاپ تصاویر داشته باشیم.

در صورتی که در سیستم اداری خود از شبکه داخلی استفاده نمایید می توانید از طریق پورت شبکه به این دستگاه وصل شده و از سیستم های مختلفی که در شبکه قرار دارند برای پرینتر و چاپ استفاده نمود.

این کار می توان علاوه بر سرعت باعث کاهش برخی از هزینه ها برای کاربران و محیط اداری آن ها نیز شود.

همگام با پیشرفت تکنولوژی، وسایل و تجهیزات ارتباطی و اداری نیز رشد کرده اند و همین مورد می تواند در پرینتر ها نیز به خوبی مشاهده شود.

در پرینتر لیزری کانن lbp7110cw از اتصال بی سیم پشتیبانی می شود تا در محیط مورد نظر بتوان به راحتی از طریق لپ تاپ، تبلت و یا حتی گوشی های تلفن همراه هوشمند به راحتی اسناد و متن ها را پرینت گرفت.

 

ظرفیت سینی کاغذ دستگاه و دیگر امکانات

پرینتر لیزری کانن lbp7110cw

با توجه به اینکه در این پرینتر از یک سینی کاغذ 150 برگی استفاده شده است، می توان آن را برای محیط های کاری متوسط مناسب دانست.

با توجه به اینکه پرینتر لیزری کانن lbp7110cw دارای یک حافظه 64 مگابایتی می باشد می توانیم انتظار قدرت پردازش بالایی را داشته باشیم و سرعت شروع به کار دستگاه به همین دلیل پایین می باشد.

علاوه بر این حافظه مورد نظر باعث شده است تا دستگاه در مدت 1 دقیقه بتواند تعداد 14 برگ را در سایز های مختلف چاپ نماید که برای پرینتر های با این امکانات و قیمت بسیار مناسب می باشد.

البته این تعداد چاپ برای چاپ به صورت رنگی می باشد هر چند برای سیاه و سفید این عدد به نسبت دیگر پرینتر های هم رده ای می تواند اندکی کمتر باشد.

برای هر کدام از پرینتر های ساخته شد در ابتدا یک ظرفیت به عنوان ظرفیت نهایی دستگاه در هر ماه برای چاپ در نظر گرفته می شود که برای پرینتر لیزری کانن lbp7110cw این عدد بر روی 30000 برگ تنظیم شده است.

البته برای کارایی بهتر دستگاه و پاسخگویی به نیاز های کسب و کار شما بهتر است از ظرفیت های پایین دستگاه استفاده نمایید.

کیفیت چاپ اسناد و متن ها در پرینتر لیزری کانن lbp7110cw به صورت 1200*1200 DPI می باشد که می تواند با توجه به نیاز های کسب و کار، متن ها را با وضوح بالایی برای آن ها چاپ نماید.

از کارتریج های شماره 731 کانن دارای چهار تونر رنگی استفاده شده است که ظرفیت نهایی تقریبا 1400 برگ می باشد.

4.5/5 - (2 امتیاز)