پرینتر رنگی لیزری چند کاره canon mf635cx به عنوان یکی از پرینتر های خوش ساخت شرکت کانن به دلیل بهره مندی از قابلیت اتصال بی سیم و همچنین کیفیت چاپ بالا به فروش بالایی دست پیدا کرده است.

این پرینتر یکی از پرینتر های چندکاره کانن است که اسکن، کپی، فکس و چاپ را می تواند انجام دهد.

قابلیت های مختلفی که در این محصول قرار داده شده است باعث می شود تا بتوان به راحتی از آن در محیط های با کسب و کار متوسط استفاده نمود.

 

بررسی ویژگی های کاربری پرینتر رنگی لیزری چند کاره canon mf635cx

این پرینتر از نظر کاربری با توجه به اینکه عملیات چهارگانه را از طریق یک دستگاه انجام می دهد باعث می شود تا هم در مصرفه هزینه ها و منابع و هم در فضای مورد نیاز در محیط های کاربری صرفه جویی به عمل بیاید.

این یعنی شما با استفاده از بهینه سازی فضا می توانید یک محصول را به جای چند محصول با همان کارایی و کیفیت خریداری نمایید.

پرینتر رنگی لیزری چند کاره canon mf635cx از نظر ظاهری از بخش های مختلفی ساخته شده است که در کنار آن ها و در جلوی دستگاه یک نمایشگر لمسی LCD قرار گرفته است.

این نمایشگر به شما اجازه می دهد تا به راحتی دستورات مختلف را برای پرینت، اسکن، کپی و فکس به تعداد لازم روی پرینتر رنگی لیزری چند کاره canon mf635cx انجام دهید.

این نمایشگر دارای اندازه 12.7 سانتی متری می باشد.

در کنار این نمایشگر یک سینی کاغذ 150 برگی نیز روی این پرینتر قرار گرفته است که می توان انواع سایز های مختلف کاغذ را برای چاپ اسناد و متن ها درون آن قرار داد.

ظرفیت 150 برگ سینی کاغذ در کنار 50 برگ تغذیه خودکار از طریق ADF یعنی اینکه پرینتر مورد نظر می تواند برای کسب و کار های متوسط و کوچک گزینه بسیار ایده آلی باشد.

 

پشتیبانی از قابلیت اتصال بی سیم

پرینتر رنگی لیزری چند کاره canon mf635cx

هر چه تکنولوژی پیشرفت کرده باشد شاهد استفاده از فناوری های نوین در ساخت پرینتر ها نیز بوده ایم که پرینتر رنگی لیزری چند کاره canon mf635cx نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از اتصال بی سیم به صورت وای فای پشتیبانی می کند.

طبق بررسی های ما در نمایندگی کانن این پرینتر در کنار پورت USB برای اتصال از طریق کابل به دستگاه کامپیوتر می تواند به وسیله پورت اترنت و همچنین قابلیت اتصال بی سیم در شبکه قرار گرفته و از این طریق عملیات مختلف را با سرعت بالاتری از طریق وسایل و تجهیزات مختلفی که در محیط حضور دارند انجام دهد.

بنابراین به راحتی از طریق وسایل مختلف مانند گوشی های هوشمند، تبلت یا لپ تاپ در محیط هایی کاری می توان با این پرینتر ارتباط برقرار نموده و از آن برای عملیات مختلف استفاده کرد.

 

قابلیت های چاپ و بررسی کیفیت و سرعت

پرینتر رنگی لیزری چند کاره canon mf635cx

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در خرید و همچنین ارزش گذاری اقتصادی یک پرینتر موثر می باشد، قابلیت ها و امکاناتی است که در آن محصول قرار داده شده است.

پرینتر رنگی لیزری چند کاره canon mf635cx به دلیل کیفیت بالا در کنار قابلیت های مختلفی مانند چاپ دو رو و همچنین چاپ اسناد و متن ها به صورت رنگی و لیزری می تواند یکی از بهترین پرینتر های با ارزش اقتصادی بالا باشد.

کیفیت چاپ در این پرینتر به صورت 600*600 DPI است که می تواند اسناد و متن ها را به صورت سیاه و سفید و رنگی و با کیفیت و وضوح بالا چاپ نماید.

در کنار این کیفیت بالا شاید بتوان از سرعت 18 برگ در یک دقیقه برای این محصول به عنوان یکی از فاکتور های مهم و اساسی دیگر نیز نام برد.

این 18 برگ به صورت رنگی و سیاه و سفید در یک دقیقه و در سایز های مختلف چاپ می شوند.

 

دیگر امکانات پرینتر رنگی لیزری چند کاره canon mf635cx

برای این پرینتر از یک کارتریج تونری استفاده شده است که می تواند تا 1300 برگ را به صورت سیاه و سفید و رنگی با کیفیت بالا چاپ، اسکن و کپی نماید.

سرعت و کیفیت کپی در این مدل نیز مانند چاپ می باشد و می توان بزرگنمایی کپی دستگاه را بین 25 تا 400 درصد تنظیم نمود.

برای کپی برگه های متوالی نیز می توان دستگاه را روی 999 برگ با سایز های مختلف تنظیم نمود.

این پرینتر از اسکنر Colour Contact Image Sensor در ساختار خود استفاده می کند که قابلیت تشخیص متن OCR را دارد.

حافظه فکس دستگاه به صورت 512 برگ بوده و از قابلیت های آن می توان به توانایی انجام فکس به صورت دو رو اشاره نمود.

به طور کلی این پرینتر می تواند از نظر هر چهار عملیات به راحتی نیاز یک کسب و کار کوچک و متوسط را برطرف نماید.

Rate this post