پرینتر جوهر افشان کانن مدل G1411 با توجه به امکاناتی مانند پورت ارتباطی USB2.0، قابلیت چاپ بدون حاشیه و پشتیبانی از سایز ها مختلف کاغذ می تواند برای کسب و کار های خانگی و یا کوچک مهندسی بسیار و در جهت چاپ با کیفیت عکس ها مورد استفاده قرار گرفت.

مهم ترین تفاوت این پرینتر با نسل قبلی خود یعنی G1410 را می توان ظرفیت دو برابری در چاپ سیاه و سفید دانست و تقریباً در بقیه ی ویژگی ها عملکرد یکسانی دارند.

ما در نمایندگی کانن در این مقاله قصد داریم تا مشخصات فنی و ویژگی های پرینتر جوهر افشان کانن مدل G1411 را در اختیار شما قرار دهیم.

 

معرفی ویژگی های عمومی پرینتر جوهر افشان کانن مدل G1411

پرینتر جوهر افشان کانن مدل G1411

پرینتر جوهر افشان کانن مدل G1411 از جمله پرینتر های با کیفیت برای تولید عکس و چاپ تصاویر مختلف است که از تکنولوژی چاپ بدون حاشیه نیز بهره می برد.

کانن در ساخت این پرینتر سعی کرده است تا کاربری آسانی برای مشتریان در نظر گرفته شود تا همه ی افراد با هر سطح معلوماتی بتوانند به راحتی کار هایی مانند چاپ تصاویر را روی پرینتر انجام دهند.

پرینتر های جوهر افشان کانن معمولاً سرعت مناسبی برای چاپ تصاویر با کیفیت بالا دارند که پرینتر جوهر افشان کانن مدل G1411 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این پرینتر از دو نوع جوهر Dye  و Pigment برای چاپ استفاده می کند که هر کدام از آن ها با توجه به نیاز کاربران بر روی دستگاه مورد استفاده قرار می گیرند.

 

برطرف کردن مشکلاتی مانند شارژ و خرید کارتریج با پرینتر جوهر افشان کانن مدل G1411

یکی از مشکلات کاربران در هنگام استفاده از پرینتر های جوهر افشان با توجه به مصرف شدن سریع شارژ کارتریج آن ها، خرید کارتریج جدید و یا پیدا کردن مرکزی معتبر برای شارژ مجدد دستگاه می باشد.

در این مدل از پرینتر های جوهر افشان کانن به خوبی مشکل مورد نظر حل شده است و کاربران می توانند در هنگام تمام شدن ظرفیت چاپ دستگاه به راحتی و بدون نیاز به تعویض کارتریج، جوهر مصرفی دوباره به دستگاه تزریق شود.

این پرینتر در مخازن اصلی خود از 4 رنگ مشکی، آبی، قرمز و زرد استفاده می کند که می تواند تنوع رنگ مناسبی به چاپ داده و البته بطری جوهر این رنگ ها به وفور در سطح بازار یافت می شود.

 

ظرفیت سینی کاغذ و نحوه ی ارتباط با G1411

پرینتر جوهر افشان کانن مدل G1411

کسانی که قصد استفاده از این محصول در محیط کاری خود را دارند می توانند تعداد 100 برگ را در درون سینی کاغذ دستگاه قرار دهند.

پرینتر G1411 کانن از تمامی انواع مختلف کاغذ در همه ی سایز ها تا A4 پشتیبانی می کند و می تواند تصاویر را بدون حاشیه و با کیفیت و سرعت بالا روی آن ها چاپ نماید.

هر چند امروز تقریباً تمامی مدل های جدید پرینتر ارائه شده به بازار توسط کانن، از قابلیت اتصال بی سیم پشتیبانی می کنند، تنها راه ارتباط با پرینتر جوهر افشان کانن مدل G1411 استفاده از پورت USB می باشد.

البته این پرینتر از تمامی نسخه های مختلف ویندوز پشتیبانی می کند و از این نظر مشکلی برای کاربران به وجود نخواهد آمد.

 

سرعت و کیفیت چاپ عکس با پرینتر G1411 کانن

برای اینکه بتوانید از این پرینتر برای چاپ تصاویر رنگی استفاده نمایید می توانید حداکثر در هر دقیقه 5 برگ رنگی را تا سایز A4 پرینت بگیرید.

این در حالی است که سرعت دستگاه برای چاپ تصاویر سیاه و سفید با کیفیت بالا در حدود 8.8 برگ در هر دقیقه می باشد.

کیفیت چاپ تصاویر در این پرینتر به صورت 1200*4800 DPI می باشد که زمانی که از کیفیت بالای در چاپ تصاویر استفاده شود و به دنبال چاپ بدون حاشیه نیز باشیم برای چاپ هر تصویر در سایز A4 به بیش از یک دقیقه نیاز داریم.

زمانی که از کیفیت بالای دستگاه استفاده شود می تواند تا 2000 برگ را به کاربران تحویل دهد که در مقایسه با پرینتر های این رده می تواند عدد قابل توجهی باشد.

 

خرید این پرینتر و صرفه جویی در هزینه ها

پرینتر جوهر افشان کانن مدل G1411

از هر نظر خرید پرینتر جوهر افشان کانن مدل G1411 می تواند به عنوان یک گزینه ی اقتصادی و خریدی ارزشمند مطرح شود.

استفاده از مخزن جوهر، کاربران این دستگاه را از خرید و یا تعویض و شارژ مجدد کارتریج بی نیاز کرده است و با هزینه ای بسیار کمتر می توان این محصول را برای کاربری مجدد شارژ نمود.

علاوه بر این با توجه به ساختار دستگاه و همچنین کیفیتی که در چاپ تصاویر از خود نمایش می دهد، قیمت آن کاملاً مناسب می باشد و مشتریان با خرید این پرینتر شرکت کانن می توانند علاوه بر برطرف نمودن نیاز های خود به راحتی در هزینه ها نیز صرفه جویی نمایند.

پس اگر به دنبال خرید پرینتری با کیفیت برای چاپ تصاویر هستید که البته از امکانات و سرعت مناسبی نیز برخوردار باشد می توانید به پیشنهاد ما برای خرید پرینتر جوهر افشان کانن مدل G1411 فکر کنید.

 

 

5/5 - (3 امتیاز)