در این مرکز به عنوان بهترین نمایندگی کانن، در شارژ کارتریج کانن از تونر های اصلی استفاده می شود تا دستگاه بتواند کیفیت و دوام خود را بعد از شارژ مجدد نیز حفظ نماید.

علاوه بر شارژ پرینتر های کانن در این مرکز، شما می توانید برای تعویض کارتریج های خود در صورت نیاز با کارتریج های اصلی و اورجینال نیز اقدام نمایید. عملیت تعویض کارتریج پرینتر های کانن با کارتریج اصلی و اورجینال با تست و گارانتی و ضمانت نامه معتبر به شما ارائه می شود تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید از خدمات این مرکز به صورت رایگان استفاده نمایید.

در ادامه به نحوه شارژ کارتریج کانن و انواع پرینتر های مختلف آن و همچنین نکاتی که در این مورد باید بدانید اشاره می کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن و با ارزان ترین هزینه بتوانید دوباره از کارتریج خود در محیط کاری استفاده نمایید.

 

اهمیت شارژ کارتریج کانن

شارژ کارتریج کانن

یکی از مهم ترین خدمات بهترین نمایندگی کانن در ایران، شارژ انواع کارتریج ها این شرکت که در مدل های مختلف پرینتر استفاده می شوند، می باشد.

کانن پرینتر های خود را در مدل های مختلفی از جمله جوهر افشان و لیزری به بازار عرضه می کند.

در پرینتر های جوهر افشان از تانک های جوهر برای عملیات چاپ استفاده می شود.

پرینتر های لیزری این شرکت اما از کارتریج های تونری استفاده می کنند که هر کدام از آن ها دارای یک ظرفیت برای چاپ اسناد و متون می باشند.

پرینتر های لیزری با توجه به کاربردی که برای چاپ رنگی و یا سیاه سفید و همچنین ساختار خاصی که دارند از انواع مختلف کارتریج بهره مند می باشند.

هر پرینتر می تواند بر روی خود از یکی از مدل های مختلف کارتریج استفاده نماید و همین امر باعث می شود تا اهمیت زمان برای استفاده از این کارتریج ها در شرایط مختلف بالا برود.

زمانی که پرینتر به انتهای ظرفیت خود رسیده باشد، معمولاً کیفیت چاپ دستگاه پایین می آید و کاربران آن باید برای شارژ مجدد کارتریج تونری اقدام نمایند.

این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که نتوانیم از مدل های دیگر در یک پرینتر استفاده نماییم و در هنگام شارژ کارتریج کانن ممکن است کسب و کار ما با اختلال روبه رو شود.

در این زمان معمولاً افراد با تردید های مختلفی همراه برای شارژ کارتریج کانن رو به رو شده و همین تردید ها باعث می شود تا در برخی از موارد این افراد با هزینه های زیاد برای خرید کارتریج جدید اقدام نمایند.

به همین دلیل مرکز ما به عنوان بهترین مرکز شارژ کارتریج کانن تصمیم گرفت این بخش از خدمات را به خدمات ویژه گسترده ی خود در کنار تعمیرات و پشتیبانی کامل از این دستگاه ها اضافه نماید.

 

شارژ کارتریج کانن با تونر های اصلی

شارژ کارتریج کانن

کیفیت تونر ها در شارژ کارتریج کانن می تواند تاثیر مستقیمی در کیفیت و کارایی کارتریج مورد نظر داشته باشد.

متاسفانه بسیاری از مراکز برای کاهش قیمت و جذب مشتریانی که اطلاعاتی در مورد نوع تونر های استفاده شده در کارتریج ها ندارند، اقدام به استفاده از تونر های فرعی برای شارژ این کارتریج ها می نمایند.

این کار علاوه بر ضربات اقتصادی که به افراد و شرکت های استفاده کننده از آن محصول وارد می کند باعث می شود تا قسمت های مختلف پرینتر نیز دچار عیب و نقص جدی شوند.

این موضوع حتی در بلند مدت می تواند باعث خرابی کامل پرینتر و عدم توانایی استفاده از آن شود.

بنابراین لازم است تا شرکت ها و سازمان هایی که از انواع مدل های مختلف پرینتر کانن استفاده می کنند برای شارژ کارتریج این پرینتر ها به مراکز مجاز که از تونر های اصلی استفاده می کنند، مراجعه نمایند.

استفاده از تونر های اصلی شاید اندکی هزینه ی بیشتری برای شما به همراه داشته باشد اما مطمئناً از نظر اقتصادی می تواند ارزش بسیار بالایی داشته باشد.

کیفیت کارتریج برای چاپ و حفظ دوام و کارایی آن از جمله مهم ترین مزایای استفاده از تونر های اصلی در شارژ کارتریج کانن می باشند که باعث جلوگیری از خراب شدن قسمت های مختلف دستگاه و کاهش هزینه های تعمیرات و مراقبت از این پرینتر ها می شود.

استفاده از تونر های اصلی به دست متخصصان این مرکز در سریعترین زمان ممکن انجام می شود تا کاربران این دستگاه ها از کسب و کار خود عقب نمانند.

 

تست شدن و تعویض قطعات مصرفی کارتریج و ارائه ی نمونه تست به مشتریان

شارژ کارتریج کانن

علاوه بر شارژ کارتریج کانن در این مرکز، تمامی قطعات مصرفی کارتریج مانند درام و مگنت نیز در هنگام شارژ شدن تست می شوند تا در صورتی که مشکلاتی مانند سیاه شدن صفحه ی پرینت و یا خط افتادن بر روی آن مشاهده شد، به سرعت این قطعات تعویض شوند.

در این مرکز در تعمیرات پرینتر کانن و تعویض قطعات انواع کارتریج کانن از قطعات اصلی و اورجینال شرکت سازنده استفاده می شود.

استفاده از قطعات اصلی باعث می شود تا طول عمر مفید کارتریج بالا رفته و البته مشکل مورد نظر برای پایین آمدن کیفیت چاپ متن ها و اسناد به طور کامل برطرف شود.

بعد از اینکه شارژ کارتریج کانن با تونر های اصلی پایان یافت، برای تضمین کیفیت عملیات انجام شده، کارتریج مورد نظر روی یکی از دستگاه های مرکز قرار گرفته و یک برگ به عنوان نمونه تست در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

این برگ نمونه تست را می توان به نوعی گارانتی و تضمین کیفیت عملیات شارژ کارتریج کانن با تونر های اصلی دانست که می تواند در بالا رفتن اعتماد مشتریان بسیار موثر باشد.

5/5 - (2 امتیاز)