پرینتر کانن lbp611 از جمله پرینتر های لیزری تک کاره کانن است که می تواند با توجه به ظرفیتی که دارد، تمامی نیاز های کسب و کار های خانگی و یا متوسط را برآورده نماید.

این پرینتر با قیمت بسیار مناسبی برای کاربران ارائه می شود که مهم ترین موضوع در مورد ارزش اقتصادی آن را می توان دوام، کارایی و همچنین کیفیت و سرعت بالای آن دانست.

اگر قصد خرید این پرینتر شرکت کانن را دارید بهتر است ابتدا اطلاعاتی در مورد آن به دست بیاورید که در ادامه در این مطلب در نمایندگی کانن به صورت کامل و مفصل به بررسی آن می پردازیم.

 

مشخصات ظاهری پرینتر کانن lbp611

پرینتر کانن lbp611

این پرینتر که در رنگ های مختلفی به بازار عرضه شده است، دارای یک پنل کاربری بسیار مناسب به همراه یک نمایشگر می باشد که هر فرد مبتدی هم به راحتی می تواند از طریق این پنل کاربری با دستگاه کار کرده و از آن برای پرینتر اسناد و متن ها استفاده نماید.

ابعاد و وزن زیاد دستگاه شاید در ابتدا یک نقطه ضعف بزرگ برای این پرینتر لیزری به شمار بیاید اما کیفیت و سرعت بالای آن در همه کسب و کار ها مورد توجه قرار گرفته و همین امر می تواند باعث کارایی بالای آن شود.

با توجه به اینکه کاغذ در پرینتر کانن lbp611 کمترین مسیر منحنی را طی می کند می توانیم کمتر شاهد گیر کردن کاغذ در درون دستگاه باشیم.

بعد از مطمئن شدن از اتصالات باید سینی کاغذ دستگاه که در پایین آن قرار گرفته است را باز نموده و تا 150 برگ کاغذ را درون آن قرار داد.

سایز کاغذ ها می تواند تا A4 باشد.

از انواع مختلف کاغذ ها نیز می توان استفاده نمود که کاربرد های مختلفی دارند و این یعنی پرینتر مورد نظر می تواند متن ها را بر روی کاغذ های مختلفی مانند پاکت نامه چاپ نماید.

 

کیفیت و ظرفیت چاپ

پرینتر کانن lbp611

یکی از مهم تین دلایل خرید هر پرینتری می تواند کیفیت و سرعت آن در چاپ اسناد و متن ها باشد.

با توجه به اینکه این پرینتر می تواند تعداد 18 برگ را تا سایز A4 و در مدت 1 دقیقه چاپ نماید می توانیم آن را در ردیف پرینتر های سریع ساخته شدن توسط کانن قرار دهیم.

این پرینتر هم به صورت رنگی و هم به صورت سیاه و سفید می تواند پرینت بگیرد.

شاید سرعت برای بسیاری از کسب و کار ها در اولویت قرار داشته باشد تا بتوانند به راحتی کسب و کار مورد نظر را گسترش دهند اما برای برخی نیز کیفیت می توان ملاک مهم تری باشد.

البته پرینتر کانن lbp611 در هر دو مورد می تواند به خوبی مشتریان را راضی نگه دارد.

برای این پرینتر شاهد کیفیت 600*600 DPI هستیم که می تواند اسناد و متن ها را بر روی انواع کاغذ با وضوح بسیار بالایی چاپ نماید.

شاید مهم ترین موضوع در این باره ظرفیت چاپ دستگاه به طور کلی و ظرفیت کارتریج آن باشد که البته می تواند بر روی کیفیت اسناد نیز تاثیر گذار باشد.

اگر قصد دارید در طول یک ماه بتوانید تعداد 3000 برگ که ظرفیت نهایی دستگاه است را چاپ نمایید باید از کیفیت های پایین استفاده کنید.

ولی در صورت استفاده از کیفیت بالاتر این ظرفیت کاهش پیدا می کند.

کارتریج دستگاه نیز بعد از چاپ تقریباً 1400 برگ به صورت سیاه و سفید و رنگی نیاز به شارژ مجدد دارد تا بتواند کیفیت بالایی را نشان دهد.

برای شارژ کارتریج باید از تونر های اصلی استفاده نمایید که این موضوع به خوبی در هنگام شارژ توسط نمایندگی کانن و تیم فنی و تخصصی ما رعایت می شود تا کیفیت و کارایی پرینتر کانن lbp611 حفظ شود.

 

ارتباطات با پرینتر کانن lbp611

پرینتر کانن lbp611

زمانی که همه اتصالات دستگاه و پرینتر مورد نظر مطمئن شدید می توانید از طریق یک کابل USB آن را به سیستم خود وصل نمایید.

با توجه به اینکه پرینتر کانن lbp611 با تمامی نسخه های سیستم عامل سازگاری دارد برای دانلود و نصب درایور آن به مشکل خاصی برخورد نخواهید کرد.

علاوه بر این کسانی که در محیط کاری خود از اتصالات شبکه بهره مند هستند می توانند از طریق پورت مخصوص پرینتر کانن lbp611 یک سوکت را نیز به این دستگاه متصل نموده و آن در شبکه قرار دهند.

این کار می تواند باعث افزایش سرعت پیشرفت پرینتر اسناد و مدارک در این پرینتر شود.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی کانن به طور کلی می توان گفت هر چند پرینتر کانن lbp611 از نظر ظاهری شاید شما را برای خرید ترغیب نکند، اما کیفیت و سرعت بالایی که در چاپ دارد و به نسبت آن قیمت مناسبی که برای دستگاه تعیین شده است می تواند ملاک و معیار مهمی باشد.

علاوه بر این تعمیر این پرینتر توسط تیم فنی و تخصصی مرکز با بهترین ابزار و به روزترین تجهیزات انجام می شود تا نگرانی های مشتریان و کاربران این پرینتر ها نیز برطرف شود.

Rate this post