ساعت کاری 9:30-18:00

تهران، خیابان ولیعصر، نبش خیابان طالقانی، مجتمع نور تهران، پلاک 8093

88228701

تعمیرات پرینتر کانن

تعمیرات پرینتر کانن امروزه یکی از چالش­های به خصوص طرفداران این برند خوش نام است. کانن یکی از برندهای مطرح دنیا در صنعت چاپ است. بیش از نیم قرن است که هدف آن برتری در همه چیز مربوط به محصولات نوری و بازتولید تصویر بوده است. Canon  کیفیت، کارایی و سهولت استفاده را تضمین می­کند و این روزها بسیار طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

در جستجوی دستگاه عالی، کانن همیشه چند انتخاب را ارائه می­دهد که کاملاً با سلیقه و نیازهای خاص مصرف‌کنندگان مطابقت دارد. این عامل نشان دهنده ترکیبی عالی بین کلاس سنت و راحتی آخرین نوآوری‌ها است.

چاپگرهای کانن با کیفیتی که عکس­ها را چاپ می­کنند از رقبای خود متمایز هستند. اگر هدف شما ثبت بهترین خاطرات روی کاغذ است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مدلی از این برند ژاپنی انتخاب کنید که از اعتبار جهانی برخوردار است.

تعمیر پرینتر کانن

Canon  مدل­های چاپگر را برای همه موقعیت­ها و پروفایل­های مصرف‌کننده ارائه می­دهد.

چه بخواهید آن را برای استفاده خانگی یا تجاری، چه جوهرافشان یا لیزر ترجیح دهید، گزینه­ هایی برای همه زمینه ­ها وجود دارد.

ما در این مقاله قصد داریم تا با شما عزیزان در رابطه با تعمیرات پرینتر کانن و جزئیات آن بحث نماییم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

تعمیر پرینتر کانن

خرابی های بسیار زیادی که برای مدل های مختلف پرینتر لیزری کانن به وجود می آیند باید حتما ابتدا توسط ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته تست و عیب یابی شده تا تمامی قسمت هایی که دچار مشکل شده‌اند و نیاز به تعمیر و تعویض قطعات دارند به خوبی تشخیص داده شوند.

تعمیر پرینتر  کانن در نمایندگی رسمی این برند در کشورمان با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته و توسط افراد متخصصی که آشنایی کاملی با تمامی بخش های سخت افزاری و نرم افزاری مدل های مختلف پرینترهای کانن دارند انجام میشود.

علاوه بر تعمیر پرینتر لیزری کانن شما می توانید تمامی قسمت های مختلف سخت افزاری این پرینتر را با قطعات اصلی و اورجینال که توسط تیم فنی و تخصصی این مرکز با ارائه ضمانتنامه کتبی و معتبر گارانتی می شوند تعویض نمایید تا کارایی و سلامت دوباره دستگاه را پس از ساخته شدن برخی از قطعات و از کار افتادن آنها به دست بیاورید.

بررسی اولیه در تعمیرات پرینتر کانن

با توجه به حجم بالای پرینتر ها و وزن آنها در محیط های مختلف می توانیم بگوییم که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران در هنگام خراب شدن پرینترهای کانن جابجایی آنها و انتقال آنها به مراکز تعمیرات پرینتر Canon می باشد.

به همین دلیل تیم فنی و تخصصی نمایندگی کانن سعی کرده است تا تمامی مدل های مختلف پرینتر های این برند را که شامل مدل های قدیمی و جدید پرینترهای لیزری می شوند در همان محیط کاری شما با ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته تعمیر نماید.

پس از تست و عیب یابی اولیه تمامی قسمت های مختلف خراب شده پرینتر شما مشخص شده و برای تعمیر و تعویض این قسمت ها با قسمت های اصلی و اورجینال اقدام می شود.

در نظر داشته باشید که هزینه تعمیر پرینتر لیزری کانن در محل هیچ تفاوتی با هزینه و تعرفه آن در محیط نمایندگی کانن ندارد و شما با استفاده از خدمات تعمیر پرینتر کانن در محل می توانید در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی قابل توجهی به وجود بیاورید و البته سلامت و کارایی قسمت های مختلف سخت افزاری دستگاه خود را به دلیل عدم جابجایی حفظ نمایید.

عیب یابی پرینتر کانن

بعد از بررسی های فیزیکی و اولیه پروسه عیب یابی پرینتر کانن آغاز میشود. در این مدحله که اهمیت ویژه ای نیز دارد باید دقت لازم جهت پیدا کردن مشکل و قطعه آسیب دیده صورت پذیرد. اگر مشکل پرینتر کانن به درستی تشخیص داده شود آنگاه کارشناسان میتوانند اقدام به رفع ایراد نمایند و قطعه یا قطعات آسیب دیده را تعمیر و یا تعویض کنند. در تعمیرگاه های غیر مجاز بعضا دیده میشود که نه تنها مشکل پرینتر حل نشده بلکه ایرادات دیگری هم به پرینتر اضافه میشود. این نشان از عدم تشخیص صحیح و عیب یابی پرینتر کانن دارد.

نمایندگی تعمیرات پرینتر کانن

مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر کانن

مشکلات مختلف سخت افزاری ممکن است برای پرینترهای کانن به وجود بیاید که از جمله مهمترین و رایج ترین آن ها می توان به مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر های کانن اشاره نمود.

این مشکل ممکن است به دلیل خراب بودن قسمت های کشنده پرینتر و یا عدم سرویس مناسب قسمت داخلی پرینترهای لیزری رخ بدهد. اگر با مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر های لیزری کانن رو به رو هستید حتماً باید ثبت درخواست خود را برای تعمیر پرینتر لیزری کانن انجام دهید تا تیم فنی و تخصصی این مرکز در سریعترین زمان ممکن با تست و ارزیابی اولیه مشکلات دستگاه شما را متوجه نشده و برای برطرف کردن آن اقدام نماید.

چاپ کم رنگ در پرینتر کانن

همانطور که گفته شد پرینترهای کانن از کارتریج‌های با ظرفیت محدود و مشخص استفاده می کنند که این موضوع باعث می‌شود تا در برخی از موارد کیفیت پرینت و چاپ اسناد و مدارک در پرینترهای لیزری کانن پایین بیاید.

با توجه به تست هایی که در تعمیر پرینتر لیزری کانن برای این مشکل به وجود آمده انجام شده است می توانیم بگوییم که عمده ترین دلیل این مشکل به دلیل به پایان رسیدن ظرفیت شارژ کارتریج کانن بوده و با شارژ مجدد کارتریج کانن نمی توانید این مشکل را برطرف نمایید.در تعمیر پرینتر کانن این موضوع اهمیت ویژه ای دارد.

البته در نظر داشته باشید که خراب بودن برخی از قسمت‌های سخت افزاری مانند مادربرد دستگاه نیز می‌تواند در کاهش کیفیت و البته عدم چاپ مناسب اسناد و مدارک تاثیر داشته باشد و این موضوع نیز پس از تست و عیب یابی شارژ کارتریج شما باید مورد بررسی قرار بگیرد تا تمامی قسمتهای مختلف دستگاه پرینتر کانن به سلامت در این مورد تست شده و از صحت عیب یابی مورد نظر مطمئن شوید.

شارژ کارتریج پرینتر لیزری کانن

تعمیر پرینتر Canon

در برخی از موارد مشکلات به وجود آمده برای پرینترهای لیزری کانن با عملیات تعمیر پرینتر لیزری کانن به پایان می رسد و شما نیاز دارید تا برای شارژ مجدد کارتریج پرینتر کانن نیز اقدام نمایید.

هر کدام از مدل های مختلف پرینتر های جدید و قدیمی کانن در ساختار خود از کارتریج های مختلفی استفاده می کنند که در داخل آنها تونر های اصلی قرار داده می شود تا از طریق این مواد عملیات پاشش جوهر بر روی کاغذ و چاپ اسناد و مدارک انجام شود.

زمانی که ظرفیت کامل کارت شما به پایان رسیده باشد شاهد کاهش کیفیت عملیات چاپ خواهید بود و برای بالا بردن کیفیت باید برای تعویض کارتریج مورد نظر و یا شارژ مجدد آن اقدام نمایید.

نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که کارتریج های کانن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بهتر است به جای خرید کارتریج جدید از گزینه شارژ مجدد کارتریج مورد نظر اقدام و استفاده نمایید. البته نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که حتماً از تونر های اصلی و اورجینال در ساخت شارژ مجدد کارتریج استفاده شود تا هیچگونه مشکلی برای راندمان و کارایی کارتریج شما به وجود نیاید.

به صورت کلی می توانیم بگوییم که تمامی قسمت های مختلف سخت افزاری پرینترهای کانن در نمایندگی کانن و در بخش تعمیر پرینتر لیزری کانن ابتدا تصاویر بیولیک شد و پس از برآورد تمامی مشکلات به وجود آمده برای این دستگاه نسبت به عیب یابی و تعمیر آن ها اقدام می شود.

مشکلات پرینتر کانن

پرینترهای کانن با وجود اینکه به عنوان یکی از بهترین پرینترهای جهان به حساب می­رود، اما با این وجود مشکلاتی نیز ممکن است که به وجود آید.

انواع تعمیرات پرینترهای کانن شامل موارد زیر می­باشد:

چاپگر چاپ نمی­کند

مشکلات می­توانند متفاوت باشند. به عنوان فرضیه اول، بررسی کنید که همه اتصالات به درستی انجام شده باشند.

اگر مشکل همچنان ادامه داشت، بررسی کنید که کاغذ به درستی در کشو قرار گرفته باشد.

در زیر بررسی کنید که کارتریج­های جوهر به درستی وارد شده­اند: آن‌ها یک لایه شفاف دارند که باید قبل از استفاده از آن‌ها جدا شود.

اگر چاپگر کانن همچنان چاپ نمی‌کند، مطمئن شوید که درایورهای چاپگر و نرم‌افزار روی رایانه شما نصب شده باشند.

اگر دستگاه همچنان کار نمی­کند، گزینه­های زیر را بررسی کنید.

بررسی تونر، جوهر کاغذ

یکی از انواع تعمیرات پرینتر کانن مربوط به کارنکردن چاپگر می­تواند خرابی تونر باشد.

یکی از پرینت­های ممکن در رنگ مشکی عدم وجود تونر یا جوهر است. با استفاده از نمایشگر دستگاه می­توانید به راحتی متوجه خالی بودن یک یا چند کارتریج شوید.

اگر چاپگر شما نمایشگر ندارد، می­توانید با استفاده از جادوگر چاپ روی دستگاه خود، نمایشگر سطح را ببینید.

یکی دیگر از دلایل رایج کار نکردن چاپگر، خالی شدن کاغذ یا گرفتگی چاپگر به دلیل گیر کردن کاغذ است.

معمولاً این مشکلات توسط کامپیوتر یا چاپگر نیز نمایش داده می­شود.

در این مورد، باید بررسی کنید که آیا همه چیز با کاغذ درست است یا خیر، همچنین مهم است که درب­های دستگاه و سینی به درستی بسته شده باشند.

برای بررسی سطح کارتریج‌های جوهر، می‌توانید از عملکردهای مناسب مستقیماً روی نمایشگر چاپگر یا از طریق ابزار استفاده کنید.

اهمیت کارتریج پرینتر کانن

هنگام نصب کارتریج جدید، مطمئن شوید که به درستی وارد شده است.

اگر هد چاپ کثیف باشد، ممکن است باعث ایجاد مشکل در چاپگر شود.

معمولاً از طریق یک کد پیغام خطای مناسب روی صفحه ابزار، کاربر از این مشکل مطلع می­شود.

بررسی های بخش تعمیر پرینتر کانن نشان میدهد به منظور تعیین اینکه چرا چاپگر به رنگ سفید چاپ می­کند، می­توانید از ابزار دستگاه در سیستم عامل رایانه شخصی خود برای آزمایش مطمئن هد چاپ و در صورت لزوم، فرآیند تمیز کردن را آغاز کنید.

در صورت لزوم، می‌توانید با کلیک کردن روی «چاپگر» در نوار منوی بالا و علامت زدن کادرهای انتخاب «استفاده از چاپگر آفلاین» یا «توقف چاپگر» با کلیک کردن روی دکمه، از «حالت آفلاین» به «حالت آنلاین» بروید.

اگر این کار انجام نشود، مشخص می­شود که چرا چاپگر چاپ نمی­کند، آن را در صف چاپ قرار می­دهد.

سپس بهتر است با کلیک روی دکمه سمت راست ماوس، کارهای قبلی را حذف یا لغو کنید.

می­توانید همه کارهای چاپ را لغو کنید و دوباره کار چاپ را ارسال کنید.

اگر چاپگر همچنان چاپ نمی‌کند، بهتر است به مرحله عیب‌یابی بعدی بروید.

درام پرینتر کانن

درام کارتریج پرینتر کانن بسیار حساس است. این قطعه به مرور زمان احتمال فرسودگی و خرابی دارد. به همین منظور بعد یک یا دوبار شارژ کردن کارتریج پیشنهاد میشود که درام پرینتر کانن نیز تعویض شود. این موضوع در تعمیر پرینتر کانن اهمیت ویژه ای دارد . این قطعه مصرفی همان طور که ساده به نظر میرسد و ساختار پیچیده ای ندارد به همان میزان در عملکرد پرینتر و چاپ تاثیر بسزایی دارد.باید سعی کنید از ضربدیدگی و خط و خش روی درام به طور جدی خودداری کنید تا شاهد خط و خش و سیاهی در خروجی پرینت و چاپ خود نباشید.

کاغذکش پرینتر کانن

قطعه دیگری که در کشیدن کاغذ به داخل پرینتر وظیفه اصلی را دارد کاغذ کش یا همان پیکاپ نام دارد. این قطعه کوچک که عموما از جنس لاستیکی است به مرور زمان در اثر استفاده از دستگاه و یا عوامل خارجی مثل گرد و خاک دچار فرسودگی و خرابی میشود. در این حالت ممکن است عمل کشیدن کاغذ به داخل پرینتر به درستی صورت نگیرد. در همین رابطه کارشناسان نمایندگی پرینتر کانن این قطعه را بررسی میکنند. که اگر آسیب جدی به آن وارد نشده باشد با سرویس کیفیت و کارایی را به دستگاه برگردانند. اما در حالتی که پیکاپ آسیب دیده باشد بهترین گزینه تعویض کاغذ کش پرینتر کانن است.

تعمیر مادربرد پرینتر کانن

احتمالا برای بعضی از کاربران پیش آمده که متوجه شوند خللی در روشن کردن پرینتر به وجود آمده است. پرینتر روشن  نمیشود. یا بعد از روشن شدن خاموش میشود. یا در نصب کابل USB به لپ تاپ و یا کامپیوتر پرینتر شناخته نمیشود. تمامی ایرادات اینچنینی و از این دست به دلیل آسیب دیدن مادربرد پرینتر کانن است. تعمیر مادربرد پرینتر کانن فقط و فقط به دست تعمیرکاران و متخصصان نمایندگی کانن قابل انجام است. این مادربرد که با نام برد فرمتر نیز شناخته میشود بسیار حساسیت بالایی دارد و برای جلوگیری از آسیب های احتمالی باید پیشنهاد میشود از آب خوردگی ، نوسانات برق و کشیدن ناگهانی کابل برق و USB خودداری نمایید. در صورتی که نیاز به تعمیر مادربرد پرینتر کانن پیدا کردید در تماس با ما شک نکنید.

تعمیرات پرینتر Canon

بازیابی پرینتر Canon از طریق کنترل پنل در ویندوز

انواع تعمیرات پرینتر کانن در رابطه با کار نکردن دستگاه می­تواند با بازیابی رایانه رفع شود.

ویندوز عیب یابی خودکار چاپگر را فراهم می­کند.

می­توانید با استفاده از کنترل پنل به این ویژگی دسترسی داشته باشید و روی نماد چاپگر خود کلیک راست کنید.

Diagnosis را از منو انتخاب کنید. ویندوز شروع به عیب یابی می­کند.

اگر این روش عیب یابی به راه اندازی چاپگر کمک نکرد، باید به منجر دستگاه بروید و به وضعیت توجه کنید و اگر دستگاه با رنگ زرد نشان داده شده است، ممکن است مشکل چاپ نشدن چاپگر درایور اشتباه باشد.

در این مورد، نصب مجدد نرم افزار درایور کمک خواهد کرد.

اگر کاربر برنامه درایور را روی سی دی ندارد، می­توانید آخرین نسخه را از صفحات سازنده چاپگرها دانلود کنید.

جوهر در حال تمام شدن است

یکی دیگر از رایج­ترین تعمیرات پرینترهای کانن مربوط به پیغام تمام شدن جوهر است. اگر به محض اینکه کارتریج‌ها را وارد می­کنید، پیامی روی رایانه شخصی یا چاپگرها ظاهر می­شود مبنی بر اینکه مقدار جوهر در شرف تمام شدن است، در این صورت ممکن است موضوع موقعیت نادرست کارتریج‌ها باشد : درب محل کارتریج‌ها را باز کنید. مستقر می­شوند و بررسی می­شوند.

گیر کردن کاغذ در پرینتر Canon

یکی دیگر از رایج­ترین تعمیرات پرینترهای کانن گیر کردن کاغذ است. ضروری است که قرار دادن کاغذ در سینی به درستی انجام شود، بنابراین، باید مطمئن شوید که ورق­ها دارای چین خوردگی نیستند که باعث گیر کردن کاغذ در غلتک چاپگر شود.

علاوه بر این، توصیه می­شود غلتک را بعد از مدت زمان مشخصی از استفاده تمیز کنید (به دفترچه دستورالعمل مراجعه کنید)، زیرا گاهی اوقات کثیفی به خود غلتک وارد می‌شود و باعث ناهماهنگی کاغذ می‌شود.

پرینتر کانن به تلفن همراه واکنشی نشان نمی دهد

توسعه فناوری از نظر چاپگرهای کانن به دستگاه­های تلفن همراه ما این امکان را داده است که از طریق برنامه­های خاص دستورات را به چاپگر ارسال کنند و در نتیجه کار را ساده کنند. گاهی اوقات اطلاعات در مسیر شکسته می­شود، بنابراین بررسی کنید که آیا اتصالات به درستی اجرا شده­اند و آیا برنامه نیاز به به‌روزرسانی دارد یا خیر.

مشکل در وای فای چاپگر کانن

یکی دیگر از پیشرفت‌های تکنولوژیکی ایجاد شده در چاپگرها، امکان اتصال آن‌ها به رایانه شخصی ما از طریق Wi-Fi  است، کمی شبیه به دستگاه تلفن همراه. در این مورد، رایج­ترین مشکلی که می­توان با آن مواجه شد سیگنال بسیار ضعیف است : به سادگی چاپگر را به روتر نزدیک کنید یا یک تقویت کننده سیگنال را در نزدیکی چاپگر اعمال کنید.

چرا پرینتر کانن کند عمل می­کند

در تعمیر پرینترهای کانن این مشکل بسیار شایع می­باشد. این عامل به شدت به مدل چاپگر خریداری شده بستگی دارد. اگر با کندی خاصی در چاپ مواجه شدید، می­توانید تنظیمات چاپ را برای افزایش سرعت انجام دهید. به عنوان مثال، یکی از این موارد این است که تنظیمات چاپ را در سطح کیفی پایین‌تری قرار دهید یا در عوض، از چاپ دو طرفه خودداری کنید، اگرچه انجام این کار منجر به مصرف بیشتر کاغذ می‌شود.

کیفیت چاپ پایین در پرینتر کانن

بررسی های بخش تعمیرات پرینتر کانن نشان میدهد می­دانیم که استفاده از پرینترهای لیزری در مقایسه با پرینترهایی که از کارتریج استفاده می­کنند، کیفیت چاپ بهتری دارد. اما وقتی متوجه می­شویم که متن به دلایلی کیفیت خود را از دست می­دهد، می­توانیم فرض کنیم که کارتریج­ها یا تونرها در شرف تمام شدن هستند یا برخی از پارامترها در تنظیمات چاپ نادرست است. همچنین می­توانید به تمیز کردن نازل­ها و تراز کردن سرها اقدام نمایید.

 چاپ عکس­ها بی‌کیفیت است

اگر چاپگر به شما اجازه چاپ عکس‌ها را می‌دهد و کیفیت پایینی دارند، باید بررسی کنید که کاغذ مورد استفاده برای چاپ عکس‌ها مناسب باشد، ترجیحاً هم مارک خود چاپگر باشد، اگر چنین است، چاپگر را نیز بررسی کنید.

تعمیر پرینتر کانن

 MFP  اسکن نمی­کند

یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های فناوری، چاپگرهای چندکاره کانن هستند که دارای عملکردهای مختلفی مانند اسکنر، فکس، دستگاه کپی می­باشند. اگر مشکلی که پیش می­آید شروع نشدن است، اولین پیشنهاد این است که نرم افزار را دوباره نصب کنید. اگر پس از نصب مجدد همه چیز، مشکل همچنان ادامه داشت، لطفاً با پشتیبانی فنی تماس بگیرید. معمولاً این مشکل به عنوان یکی از اصلی­ترین تعمیرات پرینتر کانن چند کاره به حساب می­آید.

کامپیوتر چاپگر کانن را نمی­شناسد

بررسی های نمایندگی Canon نشان میدهد یکی دیگر انواع تعمیرات پرینتر کانن شناخته نشدن آن در رایانه است. تقریباً هر یک از ما ممکن است زمانی با چنین مشکلی مواجه شویم که رایانه به طور ناگهانی چاپگر را نمی­بیند و گاهی اوقات رایانه چاپگر جدید را نمی­شناسد. حتی اگر هر دو دستگاه ما به طور جداگانه خوب کار کنند، باز هم گاهی اوقات کامپیوتر نمی­تواند چاپگر را تشخیص دهد، صرف نظر از این واقعیت که همه اتصالات لازم به درستی انجام شده است.

این مشکل یکی از رایج­ترین انواع تعمیرات پرینتر کانن در نظر گرفته می­شود و به اندازه کافی عجیب، گاهی اوقات معلوم می­شود که به راحتی قابل حل است. یکی از محتمل­ترین دلایل ممکن است این باشد که اتصال به درستی انجام نشده است. اغلب دلیل نامرئی بودن چاپگر ممکن است عدم تماس در طول فرآیند اتصال باشد، به عنوان مثال، ممکن است در نتیجه مسدود شدن پورت­ها، شکستگی سیم یا شاید عدم اتصال محکم در محل اتصال باشد. دومین دلیل رایج ممکن است این باشد که درایورها به درستی کار نمی­کنند.

درایورهای نصب شده بر روی چاپگرها نیز قادر به ترک وضعیت سالم هستند و منجر به خرابی و خطا در عملکرد چاپگر می­شوند. اگر دیسکی وجود نداشته باشد که به درستی در هنگام خرید چاپگر گنجانده شود، این کار چندان دشواری نیست، زیرا می­توانیم بدون هیچ مشکلی درایورها را دانلود کنیم. اما گاهی اوقات موارد ناسازگار یا مواردی وجود دارند که با سیستم عامل ما سازگار نیستند. دلیل دیگر ممکن است این باشد که دستگاه دیگری قبلاً متصل شده و به عنوان دستگاه چاپ پیش فرض تنظیم شده است.

پورت و کابل را بررسی کنید

بررسی های نمایندگی پرینتر کانن نشان میدهد اگر دستگاه‌های چاپ دیگری به رایانه متصل شده باشند یا قبلاً متصل شده باشند اما به درستی جدا نشده باشند، ممکن است درایورها شناسایی نشوند. این بدان معنی است که سیستم عامل چاپگر دیگر انتخاب شده را به طور خودکار تشخیص می­دهد. سرویس چاپ غیرفعال است. کاربران اغلب تنظیمات خود سیستم عامل را فراموش می­کنند. برای چاپ بدون مشکل، سرویس باید به طور دائم فعال باشد.

اگر رایانه چاپگر Canon را شناسایی نمی­کند، برای بررسی اتصال کافی است از استفاده از پورت­ها و کابل کارکرده مطمئن شوید. اگر زباله یا گرد و غبار در درگاه‌ها یافت شد، آن‌ها را تمیز کنید تا از تماس بین عناصر اطمینان حاصل کنید. برای بررسی، می­توانید تمام کانکتورها را آزاد کرده و هر کدام را به ترتیب بررسی کنید. گاهی اوقات مشکل را می­توان با بررسی روشن بودن خود چاپگر حل کرد، زیرا بسیاری از مردم اغلب فراموش می‌کنند که دستگاه را دوباره بعد از قطع شدن از شبکه روشن کنند.

انواع تعمیرات پرینتر Canon در رابطه با نشناختن چاپگر توسط رایانه شاید با بررسی گزینه­ها بخش بالایی قابل حل باشد اما اگر این مشکل همچنان ادامه داشت باید درایورها را از اول در داخل سایت رسمی پرینتر کانن دانلود و نصب نمایید که در ادامه مطالب به آن می­پردازیم.

هزینه تعمیر پرینتر کانن

بسته به نوع ایراد و مدل پرینتر هزینه تعمیر متغیر خواهد بود. اگر پرینتر شما با سرویس و تعمیرات عمومی رفع ایراد شود قطعا هزینه زیادی پرداخت نخواهید کرد. اما اگر پرینتر شما دچار مشکلات متعدد شده باشد و نیاز به تعویض قطعات داشته باشید کارشناسان نمایندگی بررسی های لازم را انجام داده و سپس اعلام هزینه نهایی را انجام میدهند.هزینه تعمیر پرینتر کانن بر اساس تعرفه رسمی اتحایه ماشین های اداری اعلام میشود.در همین رابطه میتوانید با کارشناسان نمایندگی تماس بگیرید و یا از طریق ارسال عکس و یا ویدئو از پرینتر خود هزینه تعمیر پرینتر کانن را جویا شوید.

تعمیر پرینتر کانن خود را به ما بسپارید

در نهایت اگر با استفاده از راهکارهای اشاره شده در این مقاله جهت رفع ایراد و پرینتر کانن به نتیجه نرسیدید  میتوانید به صورت حضوری به نمایندگی مراجعه نمایید و یا دستگاه خود را از طریق پیک معتمد مجموعه ارسال نمایید تا کارشناسان ما آن را عیب یابی کرده و بعد از اعلام هزینه و توافق با شما اقدامات لازم جهت تعمیر پرینتر کانن را انجام دهند. بعد از پروسه تعمیرات ، دستگاه در بخش کنترل کیفی مورد بررسی و بازبینی قرار میگیرد تا از صحت و سلامت آن اطمینان حاصل گردد.در نهایت میتوانید از پرینتر خود مثل روز اول استفاه کنید و همینطور از ضمانت خدمات ما بهره مند شوید. جهت تماس با نمایندگی کانن میتوانید با شماره های 88228861–88228865 تماس حاصل نمایید.