برای تعمیر هد پرینتر کانن باید حتماً آشنایی کاملی با این قطعه سخت افزاری داشته باشید تا بتوانید به راحتی آن را از پرینتر جدا کرده و در همان محیط کاری آن را تعمیر نمایید. در صورتی که با اقدامات گفته شده در این مرحله قابلیت تعمیر برای برطرف کردن مشکلات تولید پرینتر وجود نداشت باید حتماً از افراد متخصص و ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته برای تعمیر و تعویض هد پرینتر کانن استفاده نمایید.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی کانن با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته عملیات تعمیر پرینتر کانن را در سریعترین زمان ممکن و با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته انجام میدهد. در صورتی که نیاز داشتید تا از خدمات تعمیر در محل استفاده نمایید و یا نفرین در خود را با یک جدید و اصلی و اورجینال تعویض نمایید می توانید است که در این مرکز با گارانتی و ضمانت نامه معتبر ارائه می‌شوند نیز استفاده کنید.

علائم خرابی هد پرینتر کانن

هدف این طریق قطعه سخت افزاری که عملیات چاپ جوهر بر روی اسناد و مدارک و کاغذهای رنگی مختلف را در پرینترهای جوهرافشان کانن انجام میدهد.

زمانی که شما هست داشته باشید از پرینتر جوهرافشان خود استفاده نمایید قطعاً باید به صورت دوره‌ای آن را سرویس کنیم تا خرابیهای هد پرینتر باعث کاهش کیفیت چاپ اسناد و مدارک برای شما نشود.

به عبارتی می توان گفت که مهمترین علائم خراب بودن هد پرینتر کاهش کیفیت چاپ دستگاه میباشد زیرا مهمترین وظیفه و اصلی ترین وظیفه برای آن در نظر گرفته شده است و و چاپ آنچه که میخواهید بر روی پرینتر انجام بگیرید می باشد.

استخری که با کاهش کیفیت چاپ بر روی پرینتر های خود مواجه شدید باید بدانید که جوهر پرینتر شما کاهش پیدا کرده است و اینکه هد پرینتر شما دچار مشکل شده است و گرفتگی آن باعث خرابی و کاهش کیفیت چاپ شده است.

روش های جلوگیری از خرابی هد پرینتر کانن

هد پرینتر در پرینترهای جوهرافشان وظیفه انتقال جوهر بر روی کاغذ را به عهده دارد و با توجه به اینکه دائما در حال چرخش و استفاده می باشد باید به صورت دوره‌ای سرویس شود تا خرابی هایی که برای آن به وجود می‌آید به هداقل برسد و شاهد کاهش کیفیت عملیات چاپ در مدت زمان کوتاه بر روی این قطعه سخت افزاری نباشیم.

در صورتی که خودتان بتوانید پرینتر را از پرینتر خود جدا کنید می توانید به راحتی تعمیر پرینتر را انجام دهید تا قسمت های سوزنی آن که جوهر در بین آنها گیر میکند و باعث بسته شدن این قسمت می شود باز شوند و به راحتی بتوانید دوباره از پرینتر خود برای چاپ اسناد و مدارک استفاده نمایید.

در برخی از مدل‌ها به راحتی هد پرینتر جدا شده و شما می توانید تعمیر هد پرینتر کانن را انجام دهید اما در برخی مدل‌های دیگر این واقعیت وجود نداشته باشد شما نمی توانید به راحتی را از دستگاه جدا کنیم و باید از روش های دیگری استفاده نمایید که توصیه می شود حتماً در این زمینه از افراد متخصص و ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته که در اختیار دارند استفاده کنید زیرا قیمت بالای هد پرینتر باعث می شود تا شما در صورت خرابی هد با قیمت بسیار بالایی برای خرید هد پرینتر جدید اقدام نمایید.

سرویس دوره ای که تیم فنی و تخصصی نمایندگی کانن برای پرینترهای شما انجام می‌دهد شامل تعمیر و سرویس پرینتر شما نیز می‌شود در صورتی که از این سرویس دوره ای استفاده کنید می توانید در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه درصد خرابی ها و کاهش کیفیت عملیات چاپ را در پرینترهای جوهرافشان خود را کاهش دهید.

تعمیر هد پرینتر کانن
تعمیر هد پرینتر کانن

تعمیر هد پرینتر کانن

برای اینکه از خراب شدن پرینتر کانن جلوگیری کنید می توانید سرویس دوره‌ای نمایندگی کانن استفاده کنید اما اگر پرینتر شما به دلایل مختلف در قسمت هد پرینتر دچار مشکل شده است باید حتماً از افراد متخصص کمک بگیرید تا مشکلات به وجود آمده برای پرینتر شما در سریع ترین زمان ممکن برطرف شوند.

برای تعمیر هد پرینتر کانن ابتدا باید هد را از پرینتر جدا کرده و با استفاده از محلول های مختلف سعی کنید تا جوهر خشک شده را از داخل قسمت های سوزنی مانند هد خارج کنه تا سوراخ های باز شود و عملیات پایش جوهر دوباره برای هد با کیفیت بسیار بالایی انجام شود.

در صورتی که با انجام دادن این عملیات مشکلات هد پرینتر شما برطرف نشد می توانید برای برطرف کردن قسمت‌های خراب شده از راهنمایی و مشاوره فنی و تخصصی این مرکز استفاده نمایید.

با استفاده از خدمات تعمیر پرینتر کانن در محل شما می توانید از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته برای برطرف کردن قسمت های مختلف سخت افزاری که دچار مشکل شده‌اند استفاده نموده و تمامی مشکلات پرینترهای کانن را در همان محیط کاری خود برطرف کنید.

تعویض هد پرینتر کانن

در برخی از موارد به دلیل حجم بالای خرابی‌ها و عدم سرویس دوره ای مناسب بر روی پرینتر قابلیت تعمیر هد پرینتر وجود ندارد و شما باید برای تعویض آن با یک هد پرینتر جدید اقدام نمایید.تیم فنی و تخصصی نمایندگی کانن با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته در اختیار دارد ابتدا عملیات تصاویر برای دستگاه شما انجام می‌دهد در صورتی که عملیات تعمیر بر روی هد پرینتر شما قابلیت انجام دادن نداشته باشد با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال برای تعویض هد پرینتر با هد اصلی و اورجینال با ضمانت نامه کتبی و معتبر ارائه می‌شود اقدام می نماید.

با تعویض هد پرینتر کانن با یک هدف اصلی و اورجینال شاهد کارهای دوباره پرینتر برای چاپ با کیفیت تصاویر و اسناد و محیط های مختلف خواهید بود.

پس به طور کلی می‌توان گفت اگر قصد دارید که هزینه‌های خود برای تعمیر هد پرینتر کانن را کاهش دهید می تواند سرویس دوره‌ای پرینترهای کانن در نمایندگی کانن استفاده نماید اما در صورتی که هدف این طرح به صورت کاملا از کار افتاده است و قابلیت تعمیر ندارد باید برای تعویض آن با یک فیلتر اصلی و اورجینال و جدید اقدام نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)