نمایندگی کانن در نظر دارد با بخش تعمیر داپلکس پرینتر های کانن خدمات ویژه و بی نظیری را در این زمینه ارائه نماید تا کاربران بتوانند به راحتی این مشکل را در دستگاه خود حل نمایند و یا از طریق سرویس های دوره ای مرکز از بروز آن جلوگیری نمایند.

 

داپلکس چیست و چه اهمیتی در کسب و کار دارد؟

تعمیر داپلکس پرینتر های کانن

پرینتر های ساخته شده توسط برند های جهانی قابلیت های مختلفی دارند و در این زمینه کانن را می توان یکی از بهترین برند ها دانست که توانسته است با قرار دادن قابلیت های مختلف در هر پرینتر خود آن را به محصولی مورد پسند مشتریان تبدیل نماید.

داپلکس در واقع همان قابلیت پرینت و کپی به صورت دو رو می باشد که قرار دادن آن در هر مدل از پرینتر ها جز آیتم های ویژه و متمایز می باشد.

داپلکس می تواند باعث جذب مشتریان برای خرید مدل پرینتری شود که از این قابلیت استفاده می کند.

اما داپلکس موارد کاربرد خاصی دارد و نمی توان گفت برای همه ی کسب و کار ها و افرادی که از پرینتر های مختلف کانن استفاده می کنند مفید می باشد.

داپلکس یا همان چاپ دو رو بیشتر برای قسمت نشریات دانشگاه ها و یا مراکزی که در کار پرینت و کپی اسناد هستند می تواند مفید باشد و باعث افزایش سرعت و همچنین رونق بخشیدن به کسب و کار آن ها شود که تعمیر داپلکس پرینتر های کانن در مرکز ما انجام می شود..

علاوه بر این کسب و کار هایی که حجم کاری بالایی دارند می توانند از این قابلیت برای سرعت بخشیدن به کار خود استفاده نموده و از این طریق راحت تر و البته سریع تر به دیگر امور رسیدگی نمایند.

چاپ دو رو در پرینتر هایی که حالت چندکاره دارندا و به خصوص در محیط هایی که به دنبال پیشرفت کسب و کار و کسب درآمد بالاتر هستند می تواند مفید باشد.

در واقع چاپ دو رو زمان و هزینه ها را به خوبی برای شما مدیریت می کند.

 

تعمیر داپلکس پرینتر های کانن

تعمیر داپلکس پرینتر های کانن

پرینتر های کانن با توجه به ساختار خاصی که دارند برای موارد و محیط های مختلف می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

محیط هایی که از کاربری بالاتر استفاده می کنند می توانند از پرینتر هایی با قابلیت داپلکس بهره ببرند.

البته این قابلیت در برخی از موارد می تواند با اختلالاتی مواجه شود که به باعث کاهش عملکرد دستگاه در این زمینه شود.

کسانی که از داپلکس پرینتر های کانن در محیط های کاری با حجم بالا استفاده می کنند معمولاً با مشکلاتی مانند گیر کردن کاغذ در مسیر رو به رو می شوند که می تواند عملیات آن ها را با کندی رو به رو نماید.

به همین دلیل افرادی که به سرعت و حجم بالای کاری نیاز دارند باید برای تعمیر داپلکس پرینتر های کانن اقدام نمایند تا بتوانند دوباره از قسمت مورد نظر در محیط کاری استفاده کنند.

مهم ترین مسئله در این زمینه پیدا کردن مرکزی است که بتواند خدمات با کیفیتی را در این زمینه به مشتریان ارائه نماید.

در نمایندگی کانن سعی شده است تا از بهترین ابزار های روز دنیا استفاده شود تا تعمیرات این قسمت در سریع ترین زمان و با کیفیت بالا انجام شود.

البته شما نیز به خوبی می دانید که افراد فنی و تخصصی ماهر هستند که می توانند به بهترین شکل از ابزار برای تعمیر داپلکس استفاده نمایند.

به همین دلیل نمایندگی کانن بهترین تیم تعمیراتی داخل کشور را در این زمینه دور هم جمع کرده است تا بتواند پاسخ بسیار مناسبی به مشتریان خود ارائه نماید.

 

سرویس های دوره ای برای کاهش خرابی داپلکس

تعمیر داپلکس پرینتر های کانن

در استفاده از پرینتر های کانن رعایت نکات ایمنی و نگهداری درست از این محصولات می تواند نقش بسیار زیادی در عملکرد درست دستگاه ها داشته باشد.

علاوه بر این برای اینکه بتوانید احتمال اختلال در داپلکس پرینتر های کانن و نیاز به تعمیر آن را کاهش دهید باید به صورت دوره ای این قسمت از دستگاه را سرویس نمایید.

این سرویس دهی توسط تیم فنی و تعمیرکاران نمایندگی کانن با کمترین هزینه انجام می شود تا شما از هزینه های بسیار بالاتر تعمیر داپلکس پرینتر های کانن جلوگیری نمایید.

با استفاده از این سرویس های دوره ای خرابی های داپلکس را به میزان قابل توجهیی پایین آورده و باعث رونق کسب و کار خود خواهید شد.

4/5 - (3 امتیاز)