اگر به دنبال خرید ارزان ترین پرینتر خانگی کانن هستید ما به شما پرینتر کانن مدل PIXMA MG2540 را معرفی می کنیم که در کنار امکانات بسیاری بی نظیری و کاربردی که دارد از کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت مناسب و اقتصادی نیز برخوردار می باشد.

 

ارزان ترین پرینتر خانگی کانن

ارزان ترین پرینتر خانگی کانن

پرینتر امروزه نقش مهمی در کسب و کار ها و همچنین انجام تمام امور شخصی و خانگی دارند.

با توجه به تفاوت شغل افراد خانه ها و نیاز های متفاوتی که در طول روز دارند می توان گفت که وجود یک پرینتر در همه ی خانه ها تقریباً الزامی می باشد تا افراد کار های شخصی و روزانه ی خود و همچنین پروژه ها را نیز با آن انجام دهند.

با توجه به همین موضوع شرکت های تولید کننده پرینتر در دنیا از جمله کانن به سراغ پرینتر هایی رفته اند که کیفیت و کارایی بالا را فدای امکانات کرده و نیاز های افراد در محیط کاری را به خوبی برطرف می نمایند.

در موضوع خرید پرینتر برای محیط های خانگی معمولاً قیمت به عنوان یک فاکتور مهم و اساسی مطرح می شود.

به همین دلیل پرینتر هایی که از قیمت پایین تری برخوردار باشند معمولاً با استقبال بیشتر کاربران رو به رو می شوند.

البته در مورد ارزان ترین پرینتر خانگی کانن فقط قیمت پایین آن نمی تواند مشتریان را برای خرید متقاعد نماید و در واقع چندکاره بودن و البته کیفیت بالای آن در چاپ تصاویر و اسناد و متون می تواند به عنوان یکی از برتری های دستگاه به شمار بیاید.

ارزان ترین پرینتر خانگی کانن از ساختار بسیار ساده ای برخوردار است که البته امکانات مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

پرینتر کانن مدل PIXMA MG2540 علاوه بر این می تواند به عنوان یک محصول کاربردی نیاز های کسب و کار های کوچک را نیز برطرف نماید.

 

بررسی ویژگی ها و امکانات ارزان ترین پرینتر خانگی کانن

ارزان ترین پرینتر خانگی کانن

مهم ترین موضوع در مورد  پرینتر کانن مدل PIXMA MG2540 به قیمت بسیار اقتصادی آن بر می گردد که در بالا به آن اشاره نمودیم.

از این جا به بعد باید به سراغ دیگر ویژگی های این پرینتر شرکت کانن برویم که می تواند به خوبی عملکرد بالایی را در محیط برای کاربران رقم بزند.

این پرینتر یک پرینتر چندکاره بوده که علاوه بر عملیات چاپ می تواند اسکن و کپی را نیز با کیفیت و سرعت بالا انجام دهد.

در واقع با خرید این پرینتر می تواند تفاوت در نیاز های افراد خانواده را به خوبی پوشش داده و البته در کنار این موضوع در بهینه سازی فضای محیط نیز صرفه جویی بسیار زیادی به عمل آورد.

طبق بررسی های ما در نمایندگی کانن در تهران از نظر ظاهری می توان رنگ بندی شیک و طراحی خلاقانه و جمع و جور دستگاه را مطابق با همان چیزی دانست که اکثر مشتریان برای خرید پرینتر متناسب با دکوراسیون محیطی و کسب و کار خود به آن اهمیت می دهند.

برای اتصال ارزان ترین پرینتر خانگی کانن می توان از پورت USB 2.0 استفاده نمود که با توجه به پشتیبانی محصول از انواع نسخه های مختلف ویندوز قطعا مشکلی در این زمینه برای کاربران به وجود نخواهد آمد.

کارشناسان نمایندگی Canon معتقدند هر چند این پرینتر از قابلیت هایی مانند چاپ دو رو و یا پشتیبانی از اتصال بی سیم بهره مند نیست اما به واسطه ی کیفیت و وضوح بالا در اسکن، کپی و چاپ می توان آن را یکی از با ارزش ترین محصولات شرکت کانن دانست.

 

بررسی سرعت و کیفیت پرینتر

ارزان ترین پرینتر خانگی کانن

با توجه به اینکه ارزان ترین پرینتر خانگی کانن از چاپ رنگی پشتیبانی می کند نمی توان از آن انتظار سرعت بالایی را داشته باشیم هر چند که محصول می تواند نسبت به پرینتر های هم رده ای خود با سرعت مناسب تری عملیات مختلف را انجام دهد.

زمانی که بخواهیم از چاپگر دستگاه استفاده نماییم می توانیم در یک دقیقه تعداد 4 برگ را چاپ نماییم.

این در حالی است که این عدد برای اسکن کاغذ هایی به اندازه ی A4 به 14 ثانیه برای اسکن می رسد.

با توجه به اینکه ارزان ترین پرینتر خانگی کانن برای مصارف شخصی و گاهاً کسب و کار های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد، ظرفیت 60 برگ سینی کاغذ آن تا اندازه ی A4 می تواند نیاز های محیط را به خوبی برطرف نماید.

در صورتی که بخواهید از کپی دستگاه برای اسناد و متن ها مختلف استفاده نمایید، می توانید تعداد 20 برگ را در حالت اتومات قرار دهید.

این دستگاه از انواع جنس های مختلف کاغذ برای عملیات خود پشتیبانی می کند که البته کیفیت چاپ آن به 4800*600 DPI می رسد تا متن ها با وضوح بسیار بالایی نمایش داده شوند.

پس طبق نظر کارشاسان ما در نمایندگی کانن می توان گفت افراد با خرید ارزان ترین پرینتر خانگی کانن می توانند هم در مصرف هزینه های خود صرفه جویی نمایند و هم اینکه یک پرینتر با کیفیت بالا و البته امکانات پایه ای مناسب داشته باشند.

5/5 - (2 امتیاز)